کد خبر: 24702
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 خرداد 1398 - 12:20   18 June 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورز بوشهر: در نشست علنی شورای شهر بوشهر نکاتی در مورد شاهین گفته شد:

شاهین نیازمند کمیته فنی و اسپانسر

آسایش همچنین از شهردار و هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بابت تعیین تکلیف مدیریت و سرمربیگری این تیم که دغدغه هواداران را کاهش داد تشکر کرد و خواستار تشکیل کمیته فنی برای جذب بازی

 

شورا گرفتار روزمرگی شده    

عبدالخالق برزگرزاده نیز پس از تشکر از شهردار بابت تعیین تکلیف مدیریت و مربیگری شاهین که آرامش را به هواداران این تیم بازگرداند، گفت: با مشارکت بخش خصوصی در زمینه تیمداری در لیگ برتر مخالفم، زیرا سوابق نشان داده در این موارد شهرداری بدهکار می شود. از این رو راهکار اصلی این است که با توجه به موافقت اولیه وزارت کشور، پیگیر واگذاری تیم به واجدین شرایط با اخذ ضمانت نامه مناسب باشیم.

وی همچنین خواستار آن شد که اعضای شورا از دخالت در زمینه جذب و بستن قرارداد بازیکنان شاهین خودداری نمایند تا قدرت نظارتی آنها زیرسوال نرود.

کنان و پیگیری اسپانسر و روش های نوین مالی برای تیم شد، چرا که شهرداری به تنهایی قادر به تامین هزینه های لیگ برتری نیست.

 

گلایه ورزشی از شهردار بوشهر

ندا عبدالله زاده نیز در نطق خود ضمن تبریک به مدیریت، سرپرست و سرمربی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بابت انتخاب شان، گفت: از شهرداری انتظار می رفت وقتی قرار است سرپرست تیم تغییر کند، از اصغر کامیاب سرپرست فصل پیش به شکل مناسبی تقدیر می شد. قطعا این تغییرات با برنامه قبلی بوده و از شهردار که فردی دانشگاهی است انتظار می رود در تغییرات و انتصابات، کرامت اشخاص رعایت شود.

 

منبع: خلیج فارس






نظـــرات شمـــا