کد خبر: 6116
تاریخ انتشار: دوشنبه 13 آذر 1396 - 09:14   4 December 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بی دقتی بازیکنان این تیم در زدن ضربه های پایانی روند نتیجه گیری این تیم را دشوار کرده است.

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از ایرنا، محمد مهدی امیر پناهی یکشنبه شب پس از شکست 2 بر 1 تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار نیز همانند چند بازی گذشته موقعیت های خوبی نصیب بازیکنان شد ولی آنها استفاده لازم را نداشتند.

وی بیان کرد: تیم مس رفسنجان در این بازی در حالی پذیرای شکست شد که چهار موقعیت 100 درصد گلزنی خود را به هدر داد.

امیرپناهی افزود: چشم انداز این تیم برای پایان فصل رتبه تک رقمی تعریف شده که برای رسیدن به این مهم بازیکنان باید فرصت شناسی مناسبی داشته باشند.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: همواره خود را موظف به حمایت از داوران می دانیم ولی داور این دیدار در گل اول ایرانجوان مرتکب اشتباه شد و پیش از لحظه وقوع پنالتی باید اعلام آفساید می کرد.

امیر پناهی اظهارکرد: بازیکنان برای کسب برد در بازی ها تلاش وافری دارند که در این ارتباط داوران نیز باید سعی کنند با دقت در قضاوت از ضایع شدن حق آنها جلوگیری کنند.

وی در ارتباط با نقل و انتقالات نیم فصل اظهارکرد: تیم مس رفسنجان در چند پست نقاط ضعفی دارد که برای برطرف کردن آن در نقل و انتقالات نیم فصل چند بازیکن جدید به خدمت می گیرد.






نظـــرات شمـــا