کد خبر: 4786
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مهر 1396 - 01:00   18 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: عضو بوشهری تیم ملی دراگون بت (یکی از رشته های قایقرانی) بانوان ایران گفت: هدف اصلی این تیم از حضور در مسابقات جهانی چین کسب عنوان قهرمانی و تداوم موفقیت های اخیر تیم ملی قایقرانی در رشته دراگون بت است.

به گزارش ورزش بوشهر، درنا ماهینی در این ارتباط از چهارم مهرماه تمرین های خود را در دریاچه آزادی تهران زیر نظر سرمربی تیم ملی 'سارینا زینالی' از سر گرفتیم.

 

وی بیان کرد: اکنون بازیکنان به شرایط فنی و آمادگی مطلوب برای حضور مقتدرانه در مسابقات چین رسیده اند.

 

ماهینی ادامه داد: پس از نتیجه های در خشان تیم ملی دراگون بت بانوان در مسابقات جام جهانی ایتالیا و همچنین مسابقات بین المللی تهران اکنون سعی داریم با کسب قهرمانی مسابقات جهانی چین به سیر صعودی خود تداوم بخشیم.

وی یادآور شد: مسابقات جهانی چین با حضور 17 کشور برگزار می شود که با توجه به حضور تیم های قدر جهان در این مسابقات کار سختی در پیش داریم.

 

ماهینی ادامه داد: در چند مدت اخیر با برگزاری مداوم چندین تورنمنت بین المللی بازیکنان تیم ملی فشار زیادی متحمل شدند ولی با این وجود هنوز از انگیزه لازم برای حضورقدرتمند در مسابقات برخوردار هستند.

 

وی گفت: در کنار عزم و اراده راسخ تیم ملی دراگون بت نیازمند حمایت های بیشتر فدراسیون قایقرانی هستیم و بدون شک با حمایت موثرتر فدراسیون روند نتیجه گیری تیم ملی در مسابقات جهانی نیز بهبود می یابد.
درنا ماهینی همراه با تیم ملی دراگوت بت سابقه کسب مدال برنز مسابقات جام جهانی ایتالیا و مدال طلای تورنمنت بین المللی تهران را در کارنامه دارد.

 

منبع: ایرنا






نظـــرات شمـــا