کد خبر: 23422
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 فروردین 1398 - 20:00   16 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته سی و دوم لیگ یک شاهین شهرداری بوشهر در خانه به برد شیرینی دست یافت.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛  در یک دیدار حساس شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر و در حضور 15 هزار نفر هوادار خود میزبان ملوان بندر انزلی بود موفق شدند با پیروزی دو بر صفر گام بلندی برای صعود به لیگ برتر بردارد.

گل اول شاهین شهرداری بوشهر در دقیقه ۱۷ توسط میلاد صارمی به ثمر رسید تا ورزشگاه شهید بهشتی منفجر شود‌. نیمه اول با همین تک گل کاپیتان محبوب شاهینی ها به پایان رسید.  شاهینی ها در نیمه دوم نیز در دقیقه ۵۷ توسط شهرام سالاری به گل رسیدند تا حساب کار دو بر صفر شود و خیال شاهینی‌ها آسوده شود.

شاگردان ویسی در ادامه با مدیریت کردن بازی توانستند به 3 امتیاز حیاتی این دیدار خانگی دست یابند و با 51 امتیاز همچنان در رده دوم جدول باقی بمانند.

 

تیم گل گهرسیرجان در این هفته میهمان تیم فجرسپاسی بود و با یک گل میزبان خود را شکست داد. گل سه امتیازی این دیدار برای گل گهرسیرجان را «علی قربانی» در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تیم گل ریحان البرزنزدیک ترین تعقیب کننده گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر در صدر جدول است، که میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت بود و با نتیجه 2 بر صفر از سد این تیم گذشت.

  






نظـــرات شمـــا