کد خبر: 19949
تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آذر 1397 - 08:20   11 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیر کمیته نقل و انتقالات استان : با توجه به اهمیت موضوع و الکترونیک بودن ارسال مدارک امکان تمدید زمان نقل و انتقالات وجود نخواهد داشت.

  به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مدیر کمیته نقل و انتقالات استان اعلام کرد : پیرو جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ دسته دوم بزرگسالان استان مقرر گردید نقل و انتقالات و ثبت سامانه تیم ها تا روز سه شنبه تاریخ ۹۷/۰۹/۲۰ انجام شود. با توجه به اهمیت موضوع و الکترونیک بودن ارسال مدارک امکان تمدید زمان نقل و انتقالات وجود نخواهد داشت لذا به تمامی باشگاه ها و هیات های مربوطه بصورت شفاهی و مکتوب موضوع را اعلام نموده ایم.
وفق مقررات اگر تیمی تا تاریخ نقل و انتقالات مدارک خود را تا تاریخ و زمان معین شده ثبت سامانه ننماید به منزله انصراف از مسابقات تلفی گردیده و از جدول مسابقاتی حذف می گردد.

توسلی افزود :با توجه به ترافیک مسابقات و اینکه می بایست مسابقات لیگ یک استان مطابق تقویم برگزار شود و هم چنین نظر به اینکه ماه مبارک رمضان در اواسط اردیبهشت سال ۹۸ میباشد ، برنامه ریزی باید به گونه ای انجام گیرد که تا قبل از رسیدن به ماه مبارک تمامی مسابقات فصل ۹۸-۹۷ به پایان برسد . لذا تمدید نقل و انتقالات از سوی کمیته مسابقات امکانپذیر نخواهد بود.






نظـــرات شمـــا