کد خبر: 4765
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1396 - 17:00   16 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوان بوشهر در هفته نهم لیگ دسته اول کشور با شکست گل گهر سیرجان اولین برد این فصل خود را جشن گرفت.

گل گهر سیرجان 1

علی خسرونژاد "43"

ایرانجوان بوشهر 2

اویس کردجهان "12" – "82"

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ ایرانجوان در ایستگاه نهم لیگ یک به بردی حیاتی دست یافت. بردی که می تواند چراغ راه آینده این تیم شود. در حالی که هر دو تیم بدنبال 3 امتیاز آن بودند این قرمزها بوشهری بودند که با دوندگی های بی امان خود موفق به کسب آن شدند.

در نیمه اول این دیدار ابتدا این ایرانجوانی ها بودند که روی یک ایستگاهی توسط اویس کردجهان به گل رسیدند، اما شاگردان دلگرم باز هم خیلی زود عقب نشستند! و به دفاع روی آوردند. گل گهری ها که نمی خواستند در خانه بازنده باشند تلاش خود را دو چندان کردند. بگوویچ در میانه راه نیمه اول تعویضی انجام داد و تمام تمرکز خود را روی جناح چپ ایرانجوان جایی که کردجهان هست گذاشت و تمام حملات سیرجانی ها از همین سمت طرح ریزی شد. در همین دقایق ایرانجوان صاحب موقعیت تک به تکی هم شد که حمید ناردی قدر آنرا ندانست.  بعد از چند حمله خطرناک توسط سرجانی ها از جناح چپ ایرانجوان صاحب کرنر شدند. کرنری که در نهایت در اواخر نیمه اول منجر به گل تساوی شد. تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی پایاپای و متعادلی را به نمایش گذاشتند و زورشان به همدیگر نمی رسید. دلگرم در این نیمه دو تعویض انجام داد و با ورود دو بازیکن جوان و سرعتی مصطفی احمدی و حسین قدرتیان توان خود را در جلو تقویت کرد و میزان دوندگی تیمش را هم بالا ببرد. روی یک صحنه و در موقعیتی تک به تک مصطفی احمدی تازه وارد می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما در عین ناباوری توپ را محکم به دروازه بان گل گهر کوبید. در ادامه باز هم شاهد تقابل مساوی هر دو تیم بودند تا اینکه دوباره ایرانجوان صاحب ایستگاهی شد و کردجهان توپ را به دهانه دروازه گل گهر ارسال کرد و بعد از برخورد به مدافعین این تیم به گل دوم ایرانجوان تبدیل شد. در ادامه سیرجانی رو به بازی مستقیم آوردند و قرمزهای بوشهری را تا محوطه جریمه عقب راندند. دلگرم در این دقایق سومین تعویض خود را انجام داد و حسنی کاظمی را جایگزین صادق گشنی خسته کرد تا توان دفاعی ایرانجوان در این دقایق تقویت شود. حملات کور سیرجانی ها ره به جایی نبرد تا ایرانجوان به اولین 3 امتیاز فصل خود در سیرجان دست یابد. و باز هم بگوویچ برای بوشهری خوش یمن باشد.

 

ایرانجوان بوشهر با این برد 6 امتیازی شد و یک پله در جدول صعود کرد. با این برد فاصله قرمزهای بوشهری با تیم های بالاتر کمتر شد .

 

ترکیب ایرانجوان بوشهر:

وحید اصغرزاده، حسین بازیاری، سجاد مشایخ، اویس کردجهان، رضا حسن زاده، مسعود نظرزاده، میثم خداشناس، حمداله ابدام، حمید نادری(حسین قدرتیان)، صادق گشنی(حسین کاظمی)، احمدالجبوری(مصطفی احمدی)

سرمربی: غلامرضا دلگرم






نظـــرات شمـــا