کد خبر: 5056
تاریخ انتشار: سه شنبه 16 آبان 1396 - 12:21   7 November 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: صبح دوشنبه (15 آبان ماه) آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار اعضای هیئت قایقرانی استان بوشهر و جمعی از ورزشکاران و ملی پوشان بوشهری این رشته، اظهار داشت: استان بوشهر در تاریخ خود دارای شاخص های بسیار قوی بوده که یکی از این شاخص ها، ورزش های آبی بوده است.

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر در تمامی رشته های ورزشی استعداد های زیادی وجود دارد، افزود: ورزشکاران استان بوشهر در قبل و مخصوصاً بعد از انقلاب در عرصه های مختلف ملی و بین المللی افتخارات زیادی بدست آورده اند.


آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم استان بوشهر بخاطر نزدیکی به دریا، وجود فضای طبیعی و داشتن روحیه و ژن دریا، علاقه خاصی به ورزش های آبی دارند، گفت: در عرصه ورزش های آبی، استعدادهای بسیار خوبی در استان وجود دارد که لازم است با یک مدیریت قوی و ایجاد زیرساخت های لازم و تزریق منابع مالی، به سرانجام برسند و باعث افتخار آفرینی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی شوند.


 ایشان با بیان اینکه بخش قایقرانی در استان بوشهر بخش موفقی بوده اما متأسفانه از لحاظ زیرساخت شرایط مطلوبی ندارد، افزود: متأسفانه در گذشته به دلیل سوء مدیریت در حوزه ورزش استان، باعث شده که الان در رشته های مختلف زیرساخت های مناسبی نداشته باشیم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ورزش در استان بوشهر عامل اصلی سالم سازی و سالم مانی اجتماعی است، گفت: اگر به ورزش در استان بوشهر توجه نشود دچار افت شدید در تمامی زمینه ها حتی اقتصاد خواهیم شد.


آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تمامی رشته های ورزشی استان دچار کمبود امکانات و زیرساخت ها هستند، افزود: رشته های آبی در استان بوشهر نیازمند دریاچه مخصوص و مکان مناسب، سالن بدنسازی، رختکن و مرکز آموزشی هستند.


ایشان با بیان اینکه در استان بوشهر از جهت منابع مالی مشکلی وجود ندارد امام از جهت مدیریت منابع مالی مشکلات زیادی وجود دارد، اظهار داشت: مسئولین به ورزش کمک کنند، کمک به ورزش کمک به سلامت جامعه است.

 

 

khabar70796 2

khabar70796 2

khabar70796 2

khabar70796 2

khabar70796 2

khabar70796 2

khabar70796 2






نظـــرات شمـــا