کد خبر: 4680
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1396 - 19:00   27 September 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر: اگر کمی دقت بیشتری داشتیم می توانستیم با گلهای بیشتری در این بازی به پیروزی برسیم.

به گزارش ورزش بوشهر، حمید کللی فرد دقایقی بعد از پیروزی تیمش در برابر ترمه دستجردی یزد در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: شرایط ابتدایی بازی اصلا شایسته رقابتهای کشوری نبود و بازی با شرایطی خاص با 50 دقیقه تاخیر آغاز شد و تجربه بالای بازیکنان شاهین شهرداری باعث شد تا درگیر حواشی عجیب و غریب قبل از بازی نشویم.

 

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: از ابتدا یک بازی یکطرفه شاهد بودیم و اگر کمی دقت بیشتری داشتیم می توانستیم با گلهای بیشتری در این بازی به پیروزی برسیم اما بهرحال از نتیجه بازی و نوع بازی تیم و بازیکنان رضایت دارم.

 

کللی فرد گفت: در بازی امروز تغییراتی در ترکیب تیم و همچنین تاکتیک تیمی داشتیم که با بازی منطقی تیم نتیجه دلخواه نیز بدست آمد و قصد داریم صدر جدول را با تلاش و جدیدت بیشتری حفظ کنیم.

 

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد: با توجه به اینکه در هفته آینده استراحت خواهیم داشت به بازیکنان 4 روز استراحت دادیم و پس از آن مجددا تمرینات را پیگیری خواهیم کرد تا در هفته ششم رقابتها در بوشهر به مصاف تیم شموشک مازندران برویم.

 

گفتگو: عبدالرضا کللی






نظـــرات شمـــا