کد خبر: 19726
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 آبان 1397 - 07:20   12 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این هیات یکی از هیاتی های است که اداره کل ورزش و جوانان استان توجه ویژه ای دارد.

ورزش بوشهر: در مجمع انتخابات هیات ورزش های ناشنوایان استان بوشهر که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان و اعضای مجمع برگزار شد. منصور گرگی پور با 14 رای اعضای مجمع بعنوان رئیس جدید این هیات به مدت 4 سال انتخاب شد.

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این هیات یکی از هیاتی های است که اداره کل ورزش و جوانان استان توجه ویژه ای دارد.

احمد بهروزیان فرد افزود: هیات های ورزش های ناشنوایان، هیات کم بینایان و نابینایان و هیات جانبازان و معلولین سه هیاتی هستند که با توجه به مدال آوری و قهرمان پروری ورزشکاران این رشته ها مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این هیات ما در رشته های کاراته مردان، فوتبال و فوتسال بانوان ملی پوش داشتیم که مهم ترین مدال المپیک ناشنوایان با نام زنده یاد سید امیر دانیالی ورزشکار بوشهری به ثبت رسید. و هم اکنون محمد شایان ورزشکار هم استانی عضو ثابت تیم ملی ناشنوایان در رشته کاراته است.

 وی ادامه داد: نیاز است این هیات در تمامی شهرستان های استان با توجه به پتانسیل خوب ورزشکاران در این رشته راه اندازی شود.

در این آیین سر پرست فدراسیون ورزش ناشنوایان به 17 انجمن این فدراسیون اشاره کرد و افزود: با توجه به بودجه 2/5 میلیارد تومانی فدراسیون این اعتبار سهم ناچیزی از نیازهای هیات های استانی را برطرف خواهد کرد.

حسن سلگی افزود: از هم اکنون هیات ها بدنبال جذب اسپانس و منابع مالی باشد.

وی اضافه کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کشور تایلند در بهمن ماه و اولین دوره مسابقات دو ومیدانی داخل جهان در کشور استونی از مهم ترین رویدادهای پیش روی فدراسیون در سال 97 است.

سلگی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چند نفر از اعضای مجلس شورای اسلامی عضو هیات رئیسه فدراسیون هستند قول مساعد دادند که اعتبار این دو اعزام به مسابقات برون مرزی تامین شود.

وی در پایان گفت: از هم اکنون هیات های استانی برای عضویت تیم ملی در این دو رشته تلاش کنند.






نظـــرات شمـــا

سید عبدالله جعفری گفت:
1398/04/12
سید عبدالله جعفری گفت:
1398/04/12