کد خبر: 83257
تاریخ انتشار: یکشنبه 4 تیر 1402 - 23:10   25 June 2023
ارسال به دوستان
الف الف

یاداشت: ولید صفری

 

ورزش بوشهر؛ فوتبال مهدی بزرگی برای تلفیق افکار و اندیشه های مختلف که موجب پیشرفت و توسعه جوامع است، تعریف شده و برای مطلوب شدن آن می بایست خیلی از مسائل را با برنامه در قالب یک استراتژی معین مشخص نمود تا بتوانیم سطح بهره وری از آن را بطور چشمگیر بالاببریم.

 

متاسفانه فوتبال بوشهر از این موضوعات مستثناست. فوتبالی که در آن هیچ گونه تدبیر و برنامه ریزی که بتوان آن را به چرخه حرکت باز گرداند، دیده نشده است.

 

یکی از بزرگترین معضلات که گیربانگیر این موضوع است، تقدیرها و تفقدهای نمایشی و فرمایشی است که موجب دور شدن افکار سازنده از این مهم بشمار می آید.

 

بدون شک پاسداشتن پیشکسوتان امری اجتناب‌ناپذیر است اما مستلزم نگاه درست و صحیح به آن است تا زمینه ایی برای زمین گیر شدن فوتبال بوشهر نشود.

 

فوتبال اضمحلال شده بوشهر نیازمند ضروریاتی است که در بخش های مختلف اجتماعی برای احیای آن بایست به جستجو پرداخت، زیرا فردای تاریک و تلخ در پیشرو خواهیم داشت.

 

اقدامات اینچنینی در حال حاضر سلب کننده اراده و تصمیمات خواهد بود که جز خسران چیز دیگری عاید مان نخواهد شد.

 

فوتبال بوشهر نباید بیش از این در باد گذشته ها بخوابد و تبدیل به قصه های مادرانه شود. لازم است هر چه سریعتر بدنبال راهکاری تاثیرگذار برای خروج از این گرداب خود ساخته باشیم.

 

برای تاریخ سازی و مانا شدن در عرصه‌های مختلف لازم است حضوری معنادار و مفید در میادین سبز داشته باشیم نه در صحنه‌های نمایشی و فریبنده....






نظـــرات شمـــا