کد خبر: 58380
تاریخ انتشار: شنبه 11 دی 1400 - 22:30   1 January 2022
ارسال به دوستان
الف الف

یاداشت عبدالباقی صداقت

  

ورزش بوشهر؛ با توجه به اینکه این روزها وضعیت نامطلوبی در باشگاههای حاضر در لیگ های یک و دو فوتبال کشور حکم فرما است،تنها تیم روستائی حاضر در لیگ دو کشور شاهین بندر عامری با درایت و مدیریت عالی باشگاه و سرپرستی بی نظیر و درخشان جناب آقای حسن غریبی و با قدرت و توان بالا در لیگ دو فوتبال کشور آقائی می‌کند و امیدواری را در دل طرفداران فوتبال زنده نگه داشته و در صدر جدول مسابقات قرار داردو باعث شادمانی فوتبال دوستان گردیده است. 

در اینجا جا دارد مسئولین ورزشی و مدیران ارشد استان علاوه بر حل مشکلات و تزریق بودجه مناسب جهت تیم های حاضر در لیگ های کشور توجه ویژه ای نیزبه باشگاه شاهین بندر عامری داشته باشند تا در ادامه مسابقات با موفقیت به لیگ بالاتر صعود کرده و سهمیه با ارزش لیگ یک رابرای فوتبال استان به ارمغان آورند. 

همانطور که همه فوتبال دوستان استان استحضار دارند شاهین بندر عامری توسط کمک های مردمی و مالکین دلسوز باشگاه اداره میشود و میبایست در ادامه مسابقات بودجه مناسبی از طریق پتانسیل های اقتصادی موجود در استان برای این تیم روستائی در نظر گرفته شده تا بتواند نقاط ضعف خود را در نیم فصل دوم ترمیم کرده و همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. 

ان شاالله مسئولین ذیربط با تلاشی مضاعف پیگیر مشکلات تیم های حاضر در لیگ های کشوری بوده و باعث رشد و شکوفائی فوتبال در استان بوشهر گردند. 

دی ماه ۱۴۰۰

عبدالباقی صداقت






نظـــرات شمـــا