کد خبر: 7327
تاریخ انتشار: یکشنبه 8 بهمن 1396 - 11:19   28 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: این تیم با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها وارد مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ شده است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از ایرنا، عباس هاشم پور شنبه شب پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش در برابر تیم ملی جمهوری آذربایجان در جمع خبرنگاران افزود: بری نخستین بار است که تیم ملی ایران با پنج بازیکن 20 تا 21 سال وارد یک تورنمنت بین المللی شده است.


وی بیان کرد: این یک فرصت ارزشمند است تا بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها بتوانند آینده تیم ملی را تضمین کنند.


هاشم پور در ارتباط با دیدار ایران و آذربایجان گفت: تیم آذربایجان در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست بارها روی دروازه ایران خطر ایجادکند.


مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: برای 2 دیدار آینده برابر اوکراین و اسپانیا سعی می کنیم با مشاهده فیلم بازی نقاط ضعف و قوت آنها را بخوبی آنالیز و با شناخت کامل برابر آنها صف آرایی کنیم.


هاشم پور در ارتباط با مصدومیت مسلم مسیگر و امیرحسین اکبری گفت: مسلم مسیگر به احتمال فراوان از بازی با اوکراین به تیم ملحق می شود و امیرحسین اکبری که از ناحیه زانو آسیب دیده نیز باید تا یک ماه به استراحت بپردازد.


وی در ارتباط با میزبانی بوشهر گفت: استان بوشهر از محدود استان هایی است که همواره از ظرفیت های بسیار خوبی برای میزبانی بازی های بین المللی فوتبال ساحلی برخوردار است.

 






نظـــرات شمـــا