کد خبر: 7320
تاریخ انتشار: شنبه 7 بهمن 1396 - 22:30   27 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا گفت:این تیم در هر تورنمنتی با انگیزه بالا شرکت می کند و به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از ایرنا،خوین آلونسو گنزالس شنبه شب پس از برد 6 بر صفر تیمش برابر اوکراین در جمع خبرنگاران افزود: برای نخستین بار است که در قالب این تورنمنت چهار جانبه به ایران سفر می کنیم و امیدوار به کسب قهرمانی مسابقات هستیم.


وی بیان کرد: ایران علاوه بر اینکه در فوتبال ساحلی تیمی شایسته و صاحب نام دارد مردمان آن نیز بسیار خونگرم مهمان نواز هستند.
گنزالس در ارتباط با دیدار تیمش برابر آذربایجان نیز گفت: در اوایل بازی عملکرد خوبی داشتیم ولی پایان بازی این تیم آذربایجان بود که نمایش بهتری نسبت به تیم اسپانیا داشت.


وی افزود: در مجموع این تیم اسپانیا بود که توانست با برتری قاطع این بازی را به اتمام برساند. بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا نیزگفت: جو مسابقات پرشین کاپ بسیار خوب است و هنگامی که ضربه قیچی برگردان می زد و تماشاگران با شور و هیجان خاصی به تشویق کردن می پرداختند.


لورنز گومز افزود: تلاش پیش از این مسابقات برابر ایران سابقه بازی داشتیم و سعی می کنیم در سومین روز بازی ها با شناخت کامل به مصاف این تیم برویم.

 






نظـــرات شمـــا