کد خبر: 7310
تاریخ انتشار: شنبه 7 بهمن 1396 - 12:06   27 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

راه اندازی ثبت سامانه ای و وضعیت بازیکنان در استان بوشهر

  

به گزارش "ورزش بوشهر" ؛ یکی از موارد دردسرساز وپرهزینه و زمان بر برای باشگاه ها تکمیل مدارک بازیکنان و رفت و برگشت‌های متوالی به هیات فوتبال استان جهت تحویل مدارک بود که این مشکل با رایزنی‌های متوالی عارف توسلی مسوول دپارتمان کمیته مسابقات در استان بوشهر مرتفع شد. توسلی با راه‌اندازی سامانه نقل و انتقالات و ثبت آن در سامانه مدیریت وضعیت بازیکنان سازمان لیگ فوتبال ایران باعث شد تا تمامی مراحل تکمیل مدارک و رفع نواقع بدون مراجعه به هیات فوتبال استان انجام شود. این شکل تکمیل مدارک برای اولین بار در کشور انجام می‌شود و استان بوشهر بعد از پایتخت در این زمینه پیشروست.

عارف توسلی با دریافت و انتقال اطلاعات تیم‌ها، نقل و انتقالات را انجام می‌دهد. این سامانه در آینده‌ای نزدیک برای نمایندگان هیات فوتبال و ناظرین داوری  هم فعال خواهد شد.

هر تیم فوتبال با دریافت نام کاربری و کلمه عبور اصل مدارک بازیکنان خود را وارد سامانه می‌کند و در مرکز استان این مدارک مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در صورت تکمیل بودن مدارک کارت بازیکن صادر خواهد شد. لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر برای اولین بار از این سامانه استفاده می‌کند.

 

منبع:مرتضی خضری پاس خبر






نظـــرات شمـــا