کد خبر: 7303
تاریخ انتشار: پنج شنبه 5 بهمن 1396 - 20:30   25 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم گفت: هرکس دیگری به جز رحمتی بود پنالتی‌ام گل می‌شد چرا که ضربه بسیار خوبی زدم.

  

به گزارش ورزش بوشهر، امید سینک در مورد پنالتی که امروز از دست داد، عنوان کرد: ۳ پنالتی را از دست داده‌ام، تیم ما روی دور پنالتی خراب کردن است، امروز بسیار خوب پنالتی را زدم و به توپ قدرت دادم، هرکسی بود این پنالتی را گل می‌خورد.

وی در مورد اینکه آیا پنالتی زدن به رحمتی بسیار سخت است، عنوان کرد: همه گلرها پنالتی می‌گیرند و بازیکنان هم پنالتی خراب می‌کنند. این وضعیت برای ما به وجود آمده و هرکسی پنالتی می‌زند خراب می‌شود.

سینک در مورد عملکرد داور عنوان کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، پنالتی دقیقه ۵ و اخراج دقیقه ۱۰ کار را سخت می‌کند، متاسفانه اتفاقات بدی برای ما افتاد وگرنه نتیجه اینطور نمی‌شد.

مهاجم پارس جنوبی‌جم در رابطه با نوسان این تیم در کسب نتیجه عنوان کرد: این مسئله طبیعی است در نیم‌فصل دوم کسب امتیاز سخت می‌شود، متأسفانه ما هم روی بدشانسی هستیم ، ما در اکثر بازی‌های اخیر سوار بر بازی بودیم اما بدشانسی آوردیم، در کل نیمه دوم فصل کسب امتیاز سخت می‌شود.

وی در مورد اینکه وضعیت مالی این تیم به چه شکلی است، خاطرنشان کرد: پاداش‌ها و پولمان را گرفتیم و قرار است مابقی هم این هفته پرداخت شود.

سینک در مورد اینکه مهدی تارتار اعلام کرده فریدون اصفهانیان اگر نمی‌تواند داوری را درست کند برود، تصریح کرد: بله، شاید راست می‌گوید، ما امروز با ترکیب ۴-۴-۲ به زمین آمدیم تا بتوانیم برنده شویم و برای سهمیه تلاش کنیم اما هرچه اتفاق بد بود برایمان افتاد./فارس

 






نظـــرات شمـــا