کد خبر: 6128
تاریخ انتشار: جمعه 17 آذر 1396 - 16:00   8 December 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: هیچ بازیکنی در نیم فصل از جمع ما جدا نخواهد شد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ بهرام رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نارضایتی برخی بازیکنان تیم پارس جنوبی از جمله مایکل اومانیا و همچنین اعتراض سرمربی تیم به وضعیت مالی باشگاه پارس جنوبی گفت:طبق قراردادی که با بازیکنان داریم باید تا نیم فصل ۳۰ درصد از مبلغ قرارداها را پرداخت می‌کردیم که همین کار هم انجام شده است و اعتراض بازیکنان هم بیشتر مربوط به پرداخت پاداش‌هاست. ۱۲ بازی است که پاداشی به بازیکنان نداده‌ایم. بازیکنان ما هم به دلیل اینکه در نیم فصل اول درخشیده‌اند طبیعی است که پیشنهادهای خوبی از باشگاه‌های دیگر داشته باشند اما هر باشگاهی که بازیکنی از تیم ما را مد نظر دارد باید ابتدا با باشگاه مذاکره کند که مهدی تارتار سرمربی تیم هم اعلام کرده که به تمامی بازیکنانش نیاز دارد و هیچ بازیکنی در نیم فصل از تیم ما جدا نخواهد شد.

وی افزود: اومانیا، فروزان و سایر بازیکنان در تیم پارس جنوبی ماندنی خواهند بود. مایکل اومانیا هم به دلیل اینکه از ابتدای فصل در تیم ما حضور نداشت پولی دریافت نکرده است ضمن اینکه او در چند بازی هم تیم ملی کاستاریکا را همراهی کرده بود. حتی بعد از اینکه صعود کاستاریکا قطعی شده بود ما از فدراسیون این کشور خواستیم با ما همکاری کنند و بگذارند اومانیا در تیم باقی بماند اما این همکاری هم از سوی تیم ملی کاستاریکا صورت نگرفت. با این حال به زودی ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد این بازیکن را را پرداخت می‌کنیم.

  

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد مشکلات مالی این باشگاه و اینکه مهدی تارتار هشدار داده که با این شرایط ممکن است که تیم دچار مشکلات شود ، اظهار داشت: تارتار پیش بینی آینده را کرده است. واقعیت آن است که فوتبال ایران با مصوبه مجلس شورای اسلامی دچار چالش بزرگی شده است زیرا طبق مصوبه مجلس دولت از تیمداری در ورزش حرفه‌ای منع شده است وی به همین ترتیب بسیاری از باشگاه‌های دولتی با مشکل مواجه شده‌اند. به نظرم گره اقتصادی فوتبال ایران فقط به دست مجلس شورای اسلامی باز می‌شود و آنها باید راهکاری را ارایه کنند و اینکه بگویند فقط دولت تیمداری نکند درست نیست زیرا با ادامه این روند تمامی فوتبال ایران با چالشی بزرگ مواجه خواهند شد.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی فوتبال ایران همین مصوبه است و بسیاری از بدهی‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه‌های دولتی بخاطر همین مصوبه است که دست دولت را بسته است.






نظـــرات شمـــا