کد خبر: 24661
تاریخ انتشار: پنج شنبه 23 خرداد 1398 - 23:30   13 June 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر گفت: این تیم با هدف حضور مقتدرانه در لیگ برتر باید از لحاظ روحی و روانی تقویت شود.

  به گزارش «ورزش بوشهر»؛ عباس طبیب نژاد پنجشنبه شب پس از برد ۴ بر ۳ برابر تیم شهدا چهارمحال و بختیاریدر گفت وگو با خبرنگاران  افزود: این تیم پس از چند شکست متوالی در لیگ شرایط دشواری را تجربه کرد ولی در دیدار امشب سه امتیاز شیرین کسب کردیم.

وی بیان کرد: تیم های دریانوردان و شهدا چلیچه امشب رقابت تنگاتنگ و فشرده ای داشتند که در نهایت بازیکنان دریانوردان با شایستگی توانستند برابر حریف خود غلبه کنند.

طبیب نژاد ادامه داد: هدف اصلی تیم دریانوردان در فصل جاری تنها بقا در لیگ برتر است که با تجربه اندوزی در بازی های امسال می تواند در فصل آینده جز چهار تیم برتر باشد.

وی در ارتباط با وضعیت داوری بازی تیم های دریانوردان و تیم شهدا چلیچه نیز عنوان کرد: داور این دیدار شب موفقی نداشت و در چند صحنه سوت های اشتباه وی تیم دریانوردان را متضرر کرد.

طبیب نژاد افزود: تیم دریانوردان از هفته ششم لیگ برتر همچنان قربانی اشتباه های داوری است که امیدواریم داوری ها با تدابیر لازم ارتقا یابد.

وی اظهار داشت: دریانوردان از سال قبل لیگ برتری شده و این مهم باعث شده تا همچنان به عنوان یک تیم لیگ یکی به آن نگاه شود.

دریانوردان با این برد ۱۸ امتیازی شد و در رده چهارم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.






نظـــرات شمـــا