کد خبر: 23390
تاریخ انتشار: شنبه 24 فروردین 1398 - 12:20   13 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با هدف حضور حداکثری هواداران تیم ایرانجوان و فوتبال دوستان در ورزشگاه، تماشای دیدار تیم ایرانجوان و شهرداری بم رایگان شد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد نجفی روز گفت: سال های متمادی است که روزهای تلخ قرار گرفتن در پیچ و خم سقوط تیم ایرانجوان را تهدید می کند.

وی بیان کرد: با این حال هنوز شانس بقا برای ایرانجوان وجود دارد که در این زمینه باید دودستگی و نفاق پایان یابد تا هواداران ایرانجوان با تمام وجود روز چهارشنبه برای حضور هواداران انجام شود.

نجفی ادمه داد: در این ارتباط با مجموع ایرانجوان نیز تماس هایی حاصل شده که سقوط آنها قطعی نشده و باید بازی با شهرداری بم جدی گرفته شود.

وی گفت: در ارتباط با زمین چمن نیز همکاری های لازم با ایرانجوان صورت می گیرد تا آنها بدون دغدغه زمین تمرین برابر حریف خود ظاهر شود.

 

سرپرست ایرانجوان بوشهر گفت: ازهواداران انتظار است با اتحاد وهمدلی در بازی روز چهارشنبه تیم محبوب خود را تنها نگذارند.

عطا وزیری افزود: این بازی یک دیدار حساس و حیاتی برای ایرانجوان است که با برد یک بر صفر نیز احتمال بقا ایرانجوان بوشهر فراهم می شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تیم های نفت تهران و سیاه جامگان در لیگ یک حضور پیدا نکردند سقوط آنها به لیگ سه براساس مسئولان سازمان لیگ قطعی است که این مهم زمینه امیدواری برای بقا ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته 2 را فراهم کرده است.

ایرانجوان بوشهر اکنون با 18 امتیاز در رده دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد. از این گروه 13 تیمی 2 تیم پایانی جدول به دسته پایین تر سقوط می کنند.


سازمان لیگ در ارتباط با تعداد تیم های سقوطی لیگ دو تاکنون نظر قطعی خود را اعلام نکرده است.






نظـــرات شمـــا