کد خبر: 23353
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 فروردین 1398 - 10:40   7 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر می گوید برای سلامت بازی ها باید برنامه بازی های لیگ یک تغییر کند.

 

به گزارش ورزش بوشهر، طبق قرعه کشی لیگ یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر باید در هفته آخر لیگ یک استراحت کند و این موضوعی است که از نظر ویسی می تواند سلامت بازی های را به خطر بیندازد. عبدالله ویسی در این باره گفت: من به سازمان لیگ زنگ زدم و با آقای محمود زاده و بهاروند صحبت کردم، با آنها صحبت کردم و گفتم اگر سلامت فوتبال را می خواهید، اگر دنبال پاکسازی فوتبال هستید باید برنامه لیگ را عوض کنید. ما دو هفته آخر باید بیرون از خانه بازی کنیم، این به ضرر ما است ولی راضی هستیم که بازی این هفته ما با مس رفسنجان عقب بیفتد و بازی مان به هفته آخر موکول شود تا سلامت فوتبال به خطر نیفتد.

 

او ادامه داد: آنها می گویند این برنامه ریزی از قبل انجام شده است ولی من می گویم این اتفاق می تواند بدون مشکل درست شود. مس رفسنجان هفته آخر استراحت دارد، بازی ما را هفته آخر بیندازند که ما بازی اخر در جریان بازی باشیم و اینطوری شائبه تبانی هم به وجود نمی آید. ما می توانیم این هفته را استراحت کنیم و به ضرر هیچکس هم نیست. پارسال نساجی 7 گل برای صعود می خواست، 7 گل زد. من نمی گویم اتفاقی افتاده ولی شائبه هایی که به وجود می آید را می توانیم کمرنگ کنیم.

 

او در مورد شائبه هایی که در لیگ یک وجود دارد هم گفت: این هفته ها باید کمیته اخلاق، کمیته برگزاری مسابقات و کمیته داوران ورود بیشتری به بازی ها داشته باشند. من اسم تیمی را نمی آورم ولی برای فلان تیم سه چهار پنالتی گرفته اند که چند پنالتی آن مشکوک است، لطفا دقت کنید تا یک استان ضرر نکند. خودشان می دانند چه کسانی ناپاکی می کنند و خلاف می کنند و ما انتظار داریم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این مسائل را در هفته های پایانی رعایت کنند. این حق همه تیم هایی است که دارند پاک بازی می کنند و البته من اصلا حرف در مورد یک تیم خاص نمی زنم، اصلا بازی های خود ما را رصد کنند تا شائبه ای وجود نداشته باشد.


ویسی در پاسخ به این سوال که آیا ناپاکی در لیگ یک هست یا نه هم گفت: من یک سال است در لیگ یک فعالیت می کنم و ناپاکی صد درصد هست. همه می دانند، همه محروم ها و منشوری ها هم از لیگ یک هستند. تمام آدم های منشوری در لیگ یک هستند و مطمئن هستم مراجع ذیربط هم می دانند چه کسانی ناپاکی می کنند.

 

سرمربی شاهین بوشهر در مورد اینکه در مصاحبه ای گفته خودش زد و بند بلد است هم گفت: من گفتم زد و بند را بلد هستم و راحت می توانم این کار را انجام بدهم ولی این کاره نیستم و انتظار دارم بقیه هم از این کارها نکنند./ورزش سه






نظـــرات شمـــا