کد خبر: 23318
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 فروردین 1398 - 19:20   31 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوان بوشهر در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم (گروه الف) در خانه با گل های حمیدرضا نادری و علی مولایی دو بر یک کاسپین قزوین را شکست داد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاگردان کللی فرد از همان ابتدا میل به بردن داشتند و خیلی زود خواسته خود را به حریفاشان دیکته کردند. ایرانجوانی ها در دقیقه سه پاس زیبای علی مولایی، حمیدرضا نادری را در موقعیت تک به تک قرار داد که تکل بموقع مدافع کاسپین و واکنش دروازه بان این تیم مانع از گل شدن توپ شد. تا اینکه در دقیقه 16 پاس اشتباه سعید دقیقی مربی بازیکن کاسپین باعث شد، حمیدرضا نادری توپ را گرفته و در موقعیتی تک به تک با ضربه ای دقیق گل اول ایرانجوان را به ثمر برساند. چند دقیقه بعد پاس دقیق مولایی، الیاس صالحی را در موقعیتی مناسب قرار داد که صالحی قدر این موقعیت را ندانست و هادی ریش اصفهانی دروازه بان کاسپین توپ را گرفت.

ایرانجوانی ها در ۳۰دقیقه ابتدایی می توانستند به گل های بیشتری برسند که از موقعیت های خود استفاده نکردند،البته کاسپین نیز دو موقعیت خطرناک داشت. تا اینکه در دقیقه ۳۵ کاسپین صاحب یک ضربه پنالتی شد و محمد کاظمی گل تساوی بخش قزوینی ها را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۷، الیاس صالحی مصدوم شد و حسین غریبی وارد بازی شد. غریبی خیل زود در موقعیت خوبی قرار گرفت و توپ ارسالی به محوطه جریمه کاسپین را  به سمت دروازه شلیک کرد که ضربه وی به مدافع حریف برخورد کرد و در ادامه با قیچی برگردون توپ را به سمت دروازه کاسپین فرستاد که توپ به دست مدافع حریف برخورد و داور پنالتی اعلام کرد و علی مولایی گل دوم ایرانجوان را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود ایرانجوان به پایان برسد.

ایرانجوانی ها همانند نیمه اول در نیمه دوم نیز بازی را خوب شروع کردند. در دقیقه ۴۷ ضربه ایستگاهی مولایی از روی دروازه کاسپین با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقیقه ۵۰ حمیدرضا نادری در محوطه جریمه کاسپین سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه ۵۲ ضربه بازیکنان ایرانجوان بعد از برخورد به مدافع و دروازه بان کاسپین به تیر خورد و وارد دروازه نشد. فرصتها یکی پس از دیگری برای ایرانجوان از دست می رفت و استرس برتری خفیف با یک گل هر لحظه بیشتر می شد. در آنسوی میدان نیز کاسپین که بدنبال گل تساوی بود حملاتی را روی دروازه ایرانجوان ترتیب می داد و ایرانجوان نیز بدنبال مدیریت کردن و حریف استفاده از ضدحملات بود. که با بدشانسی به هدفشان در گلزنی نمی رسیدند.


علی مولایی پلی میکر ایرانجوان که از گل دوم این تیم را به ثمر رسانده بود در دقیقه ۷۳ تعویض شد و جای خود را به قاسم گرامی داد. در دقیقه ۸۰، کللی فرد که بدنبال حفظ نتیجه بود حمیدرضا نادری که گل اول را به ثمر رسانده بود تعویض کرد و خضرباغبانی را برای استحکام خط دفاعی وارد بازی کرد و قاسم گرامی به نوک خط حمله رفت. کللی فرد در دقایق پایانی داوود جنه را به دفاع راست برد و سجاد تقوی را به خط هافبک آورد.تا ایرانجوانی ها بشدت بدنبال حفظ نتیجه باشند.

در دقیقه ۸۵، نیما ملایی دروازه بان ایرانجوان موقعیتی تک به تک را از بازیکن کاسپین گرفت و در ادامه این موقعیت، ضربه بازیکن دیگر کاسپین را نیز از درون محوطه جریمه ملایی با واکنشی زیبا و دست مخالف راهی کرنر کرد تا ناجی ایرانجوان و کللی فرد شود.


کاسپین که فشار همه جانبه ای را برای رسیدن به گل تساوی داشت، و حتی در دقیقه ۹۰ شوت بازیکن کاسپین از درون محوطه جریمه ایرانجوان بعد از برخورد به مدافعین با اختلافی بسیار کم راهی کرنر شد. قزوینی ها در وقتهای اضافه نیمه دوم هم تلاش دوچندانی کردند اما ثمری نداشت، تا شاگردان کللی فرد صاحب ۳ امتیاز حیاتی شوند تا همچنان به بقاء امیدوار باشند.


ایرانجوان بوشهر با این برد ۱۸ امتیازی و با تفاضل گل بهتر نسبت به مس نوین کرمان در رده دوازدهم باقی ماند.در این هفته مس نوین یک بر صفر چوکا تالش را شکست داد. در این هفته استقلال اهواز استراحت داشت و ایرانجوان با برد امروز به فاصله دو امتیازی این تیم رسید.

  






نظـــرات شمـــا