کد خبر: 22229
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 بهمن 1397 - 21:45   19 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مهدی تارتار گفت: برنامه ریزی در فوتبال ایران به شکلی است که تیم های کوچک در حقشان اجحاف می شود و بیشتر به نفع تیم های بزرگ است.

  به گزارش "ورزش بوشهر"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و در میان خبرنگاران راجع به این بازی گفت: بازی با استقلال در آزادی باتوجه به شکست هفته قبل استقلال، طبیعتا بازی آسانی نیست و استقلال می آید ما را شکست دهد و به جمع مدعیان بازگردد. ما هم باتوجه به پیروزی شیرین هفته قبلمان، از نظر اعتماد به نفس شرایط فوق العاده ای داریم و هیچ گونه استرسی برای این بازی به همراه نداریم. برای سه امتیاز بازی می کنیم، ضمن احترام به تیم خوب و بزرگ استقلال و هوادارانشان، ما برای سه امتیاز آمده ایم. آماری  تیم ما 6 تساوی است که نشان می دهد تیم ما برای بردن بازی را شروع کرده و هر وقت هم اشتباه کردیم، شکست خوردیم، بنابراین بازی زیبا را از طرف دو تیم شاهد خواهیم بود.

 

سرمربی پارس جم با انتقاد از سازمان لیگ اظهار داشت: باتوجه به برنامه ریزی که صورت گرفته، من نمی دانم سازمان لیگ چگونه برنامه ریزی کرده که بازی فردا در 8 روز 3 بازی انجام می دهیم، من نمی دانم ما که بازی عقب افتاده نداریم اگر استقلال دارد چرا آن ها 5 روز استراحت می کنند ما 4 روز؟ هفته قبل نساجی با ما بازی کرد که آن ها 6 روز استراحت کردند ما 4 روز، بنابراین مطمئن باشید بازیکن مصدوم جزئی داریم که اگر بازی مان 2 روز جابجا می شد، احتمالا به این بازی می رسیدند. واقعا این بی عدالتی تا کی باید در فوتبال ما باشد؟ یک جایی باید جمع شود، این تبعیض ها باید کنار بروند، نمیشود برنامه ریزی همیشه طوری باشد که تیم‌های بزرگ سود ببرند، این ظلمی است برای تیم های کم نام و نشان.

 

تارتار افزود: عرض کردم به خاطر فشردگی مسابقات چند مصدوم داریم، امیدوارم یک روزی فوتبال ما به جایی برسد که همه را به یک چشم ببینند و تبعیض قائل نشوند بین تیم ها. همه دیدیم که یک بازیکن خارجی شان خیلی مشکل دارد برای بازی مقابل ما و ITC او هم نرسیده اما گویا قرار است مقابل ما بازی کند. امیدوارم که قوانین درست اجرا شود، اگر می خواهیم در فوتبال پیشرفت کنیم، باید عدالت داشته باشیم. تنها کاری که فدراسیون باید انجام دهد آوردن سیستم وی ای ار به فوتبالمان است چون یک سری تیم ها و مربی ها در حقشان اجحاف می شود. آمار نشان می دهد بعضی تیم ها به خصوص تیم های بزرگ منفعت می برند و در حق تیم های کوچک اجحاف می شود.

 

او همچنین درخصوص ساعت مسابقات گفت: وقتی استقلال بازی دارد، باید فاصله آن تیم کم باشد نه ما. ما هر 4 روز بازی داریم اما استقلال بازی هایش 5-6 روز فاصله دارد. ما که نباختیم و فردا هم با تمام توان بازی می کنیم، از بازیکنان هم راضی هستیم و نباختیم که بخواهیم بگوییم. این بی عدالتی ها باید جمع شود، تبعیض ها باید جمع شود، اگر می خواهیم موفق باشیم، اگر می خواهیم شب راحت بخواهیم، از رسانه ها می خواهم به این موضوع بپردازند. در ایران همه یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی، ما هم در پرسپولیس بازی کردیم اما الان سرمربی پارس جنوبی هستیم و باید از حقمان دفاع کنیم. همه باید کمک کنند تا فوتبال به سمت و سویی برود که همه تیم ها را به یک چشم ببینند.

 

تارتار درباره ساعت بازی ها هم گفت: به هر حال ما در فصلی هستیم که سازمان لیگ می تواند در ساعتی بازی را برگزار کند که از سرمای هوا کم شود و تماشاگر بیشتری بیاید، ما در این فصل ساعت 3 هم بازی می کنیم، ما مشکلی نداریم اما واقعا باید در برنامه ریزی عدالت اجرا شود.

 

وی در پایان راجع به شرایط استقلال هم اظهار داشت: به هر حال استقلال یارهای خوبی را جذب کرده و کادرفنی اش هم حفظ شده، تفکرات آقای شفر را ما خوب می دانیم در این دو سال، نوع بازی شان به شکلی است که دنبال اشتباه های حریف می گردند، پرس می کنند و وقتی توپ را از دست می دهند بهتر عمل می کنند و منتظر اشتباه تیم مقابل هستند. برای این نوع بازی تیم حریف اگرچه وقت نداشتیم اما کار کردیم و انشالله بتوانیم دست پر بازی را ترک کنیم.

 






نظـــرات شمـــا