کد خبر: 22226
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 بهمن 1397 - 18:40   18 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوان بوشهر از هفته بیستم لیگ دسته دوم(گروه الف) در دیداری حساس در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف مس نوین کرمان رفت که این دیدار در پایان با تساوی پرگل 3بر3 انجامید.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بازی با حملات ایرانجوان آغاز شد، در دقیقه 5 حمیدرضا سلیمانی با پاسی زیبا حسین قدرتیان را در موقعیتی عالی قرار داد،که قدرتیان قدر این توپ را ندانست و توپ را به بیرون زد.  چند دقیقه بعد قاسم گرامی می توانست ایرانجوان را به گل برساند اما وی نیز در زدن ضربه آخر دقت نکرد و توپ را به بیرون زد. ایرانجوانی ها در زمان یک سوم اول این دیدار سوار بر بازی بودند قدر این برتری را ندانستند تا غافلگیر شوند. در دقیقه 31 مس نوین صاحب یه ضربه ایستگاهی شد که عدم یارگیری باعث شد بازیکن مس نوین در دهانه دروازه بدون مزاحم با ضربه سر توپ را وارد دروازه ایرانجوان کند. ایرانجوان که دروازه خود را بازشده دیده بود، در پی جبران گل خورده بود که باز هم این کرمانی ها بودند که روی یک ضد حمله و اشتباه مدافع ایرانجوان در دفع توپ دروازه ایرانجوان برای بار دوم باز شد. در اواخر نیمه اول بود (دقیقه 44 )ایرانجوان روی یک ضربه ایستگاهی و سانتر علی مولایی با ضربه سر خضرباغبان یکی از گل ها را جبران کرد.اما در وقت های اضافه نیمه اول باز مس بود که توانست به گل برسد تا در عین ناباوری نیمه اول با نتیجه سه بر یک به سود میهمان به پایان برسد.


کللی فرد که نمی خواست تیمش در خانه بازنده باشد در ابتدای نیمه دوم اولین تعویض خود را انجام داد و با کم کردن یک مدافع(حسن حاجب) الیاس صالحی ریزنقش را به خط حمله اضافه کرد. ایرانجوانی ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم می توانستند به گل دوم برسند که شوت حمیدرضا سلیمانی در آستانه ورود به دروازه قرار داشت که مدافع مس مانع از گل شدن توپ شد و آن را دفع کرد. بازیکنان ایرانجوان حملات همه جانبه ای را روی دروازه مس نوین ترتیب دادند تا اینکه بالاخره در دقیقه 55 شوت بی نقص علی مولایی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به تیر عمودی وارد دروازه مس شد. بعد از این گل حمید کللی فرد باز هم دست به تعویض دوم زد و حمیدرضاسلیمانی را تعویض کرد واحسان اسدزادی را وارد بازی کرد. دقایقی بعد هم سومین تعویض خود را کرد و حمیدرضا نادری را بجای قاسم گرامی وارد بازی کرد. تا قدرت ایرانجوان بیشتر از قبل شود. ایرانجوانی ها سخت در تلاش بودند تا به گل تساوی برسند. و دست از حمله بر نداشتند. تا اینکه در دقیقه 75 ایرانجوانی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و مدافع مس روی ارسال علی مولایی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. بعد از اینکه بازی به تساوی کشیده شد هر دو تیم تلاش های زیادی کردند تا دوباره به گل برسند و هر دو تیم موقعیتهای خوبی داشتند که هیچکدام به گل تبدیل نشد تا در نهایت بازی به تساوی پرگل 3 بر 3 خاتمه یابد.  تساوی که بدرد هیچیک نخورد. و همچنان کابوس سقوط این دو تیم را بشدت تهدید کند.

ایرانجوان با این تساوی 11 امتیاز شد و همچنان در سیزدهم و قعر جدول قرار دارد. مس نوین کرمان نیز با 12 امتیازی در همان رده دوازدهم باقی ماند.

 

 






نظـــرات شمـــا