کد خبر: 22204
تاریخ انتشار: شنبه 27 بهمن 1397 - 09:30   16 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با حمایت هواداران به دنبال پیروزی برابر نساجی هستیم تا خود را به بالای جدول نزدیک‌تر کنیم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی تارتار عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی پارس جنوبی و نساجی اظهار داشت: امیدوارم فردا شاهد بازی جذاب و دیدنی از سوی هر دو تیم باشیم. نساجی یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور است و امیدواریم بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: فردا هوای جم بارانی است و امیدواریم چمن شرایط خوبی را در برگزاری این مسابقه داشته باشد و با حمایت هواداران بتوانیم پیروز شویم و خود را به بالای جدول نزدیک‌تر کنیم.

با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم به پیروزی برسیم

وی ادامه داد:بازی فردا بسیار برای ما مهم است، رقبای ما در جدول که به هم نزدیک بودیم، در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کردند و از ما جلو زدند. فردا محکوم به پیروزی هستیم. نساجی تیم بسیار سازمان‌یافته است و نکونام و جلالی برای این تیم بسیار زحمت کشیدند.

تارتار اضافه کرد: نساجی از لحاظ دفاعی ساختار خیلی خوبی دارد، اما سه امتیاز این بازی از نان شب برای ما واجب‌تر است. بازیکنان ما هم به این امر واقف هستند و از اهمیت مسابقه آگاهی دارند. تلاش می‌کنیم از شروع تا پایان مسابقه، سراسر هجومی بازی کنیم تا سه امتیاز را به دست آوریم و قطعا با حمایت هواداران می توانیم به پیروزی برسیم.

در دو بازی گذشته زمین شرایط مساعدی نداشته است

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص مشکلات گلزنی تیمش گفت: در طول هفته راه‌های گلزنی را تمرین می‌کنیم و بچه ها خیلی باانگیزه کار می‌کنند. در این چند روز با وجود زمان کمی که داشتیم، تلاش کردیم در ضربه در چارچوب با مهاجمان، هافبک‌ها و وینگرها خیلی کار کنیم. البته در دو بازی قبلی هم زمین شرایط مساعدی نداشته است. هم مقابل فولاد در زمین خودمان و هم در مسجدسلیمان.

با برنامه‌ریزی سازمان لیگ در حق پارس جنوبی اجحاف شده است

وی با اشاره به شرایط زمین مسابقه بیان کرد: امیدوارم فردا زمین مسابقه به ما اجازه بدهد تا بتوانیم تاکتیک خود را پیاده کنیم، تنها مسئله‌ای که هست برنامه‌ریزی نادرست سازمان لیگ است که تیم روبرو ما شش روز استراحت کرده و تیم ما چهار روز، همه تیم‌ها باید به یک اندازه استراحت کنند که امیدوارم این موضوع برای ما مشکل‌ساز نشود. تداخل بازی‌های آسیایی و حذفی باعث شده این برنامه‌ریزی صورت بگیرد که در خصوص دیدار تیم ما و نساجی به‌نظرم در حق تیم ما اجحاف شده است.

تا روزی که سرمربی پارس جنوبی هستم برای مردم شهر جم تلاش می‌کنم

تارتار بیان کرد: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند و جلوی تیم‌ها ایستادگی می‌کنند به هرحال مشکلات مالی تاثیرگذار است اما دیدیم که رحمان احمدی و سایر بازیکنان باغیرت بازی کردند و تا روزی که سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم هستم برای مردم این شهر تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به محروم و مصدوم های پارس جنوبی در این دیدار گفت: با توجه به اینکه احمد گوهری تحت درمان است رحمان احمدی نیز از ناحیه صورت مصدوم است و بخیه زده اما فردا با غیرت برای پارس جنوبی به میدان می‌رود محمد ستاری از تیم ما نیز مصدوم است و برای این مسابقه محرومی نداریم.

شرایط میزبانی جم بهتر از مسجد سلیمان است

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه مربیان لیگ برتر از میزبانی جم ناراحت هستند در صورتی که وضعیت نفت مسجد سلیمان بدتر از جم است و چرا مربیان از وضعیت آنجا انتقاد نمی‌کنند تصریح کرد: ما برای احترام به مردم شهرستان‌مان گلایه نمی‌کنیم. در مسجد سلیمان چقدر راه را طی کرده‌ایم ولی فاصله فرودگاه تا جم خیلی نزدیک‌تر است ولی به هر حال ما به احترام مردم خوزستان گلایه نکرده‌ایم.

دیگر به مشکلات مالی اعتراض نمی‌کنم

وی ادامه داد: فوتبال همین است و مردم به تیم خود عشق دارند و دوست دارند تا بازیکنان بزرگ فوتبال کشورمان را در شهرهای خود بینند. ما به احترام مردم جم دیگر به خاطر مشکلات مالی اعتراض نمی‌کنیم و امیدوارم مردم از ما رضایت داشته باشند و مسؤولین نیز به فکر حل مشکلات تیم باشند.






نظـــرات شمـــا