کد خبر: 22159
تاریخ انتشار: سه شنبه 23 بهمن 1397 - 20:10   12 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: گل دقیقه ۹۴ فرزاد حاتمی باعث شد تا شاگردان تارتار از شکست خارج خانه فرار کنند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ نفتی ها که از روی اشتباه مرگبار رحمان احمدی دروازه بان پارس جم توسط هیثم هاشمی جلو افتاده بودند و چیزی تا ثبت برد خانگی فاصله نداشتند، اما تارتار و شاگردانش که قصد تسلیم شدن نداشتند با تعویض طلائی تارتار و ورود فرزاد حاتمی موفق شدند در دقیقه  94 گل تساوی را به ثمر برسانند و از شکست خارج فرار کنند و تساوی شیرینی را مسجد سلیمان بدست آوردند.

 

شرح گل ها:

۱ ـ صفر (نفت مسجدسلیمان): خروج عجیب رحمان احمدی و حضور او در فاصله ۲۰ متری بیرون از محوطه جریمه، کار دست پارس داد. رحمان که قصد دفع توپ را داشت با دخالت و پرس محمد شادکام توپ را به حکیم نصاری سپرد که ضربه نصاری در پشت محوطه جریمه با شوت آرام و دقیق هاشمی در دقیقه ۶۰ به گل برتری میزبان تبدیل شد.

 

 ۱ ـ ۱ (پارس جنوبی): در حالی که همه در انتظار اتمام این دیدار حساس و پربرخورد بودند، فرزاد حاتمی در دقیقه چهارم وقت اضافی از اشتباه حبیب فرعباسی استفاده کرده و با اثرگذاری اندک سانتر زیبای علیاری را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد تا نیمکت پارس از شادی منفجر شود.

 

بهترین بازیکن: مجید علیاری با یک سانتر سرنوشت ساز در لحظات پایانی برد را از نفت مسجدسلیمان گرفت. این در حالی بود که تا پیش از گل موسی کولیبالی در قلب دفاعی نفتی ها عالی کار کرده و تمام سرها را زده بود.

اتفاق ویژه: اعلام ۸ دقیقه وقت تلف شده و انجام ۹ دقیقه مسابقه یکی از طولانی ترین بازی های لیگ برتر را رقم زد تا شاگردان مرزبان در حالی که فاصله ای تا پیروزی نداشتند، تنها به یک امتیاز رسیدند.






نظـــرات شمـــا