کد خبر: 19917
تاریخ انتشار: شنبه 17 آذر 1397 - 07:20   8 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: کاپیتان دوم پرسپولیس نسبت به موضع مربوط به برکناری حمیدرضا گرشاسبی واکنش نشان داد و آن را یک عقبگرد بزرگ برای تیم دانست.

 به گزارش "ورزش بوشهر"، با قطعی شدن تغییرات روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و در پست‌هایی به حمایت از حمیدرضا گرشاسبی پرداختند. حسین ماهینی، کاپیتان دوم پرسپولیس در این خصوص گفت: ما هیچ رازی برای موفقیت طی این مدت نداریم به جز اینکه مدیریت باشگاه بالاترین تلاش را داشته، کادرفنی با دانش و بازیکنان هم خستگی ناپذیر و متعصب و البته هواداران با بزرگترین حمایت کنارمان بوده‌اند. هر کدام از این‌ها در کنار هم باعث شده‌اند تا پرسپولیس در این مدت به خوبی بتواند انتظارات هواداران میلیونی خود را برآورده کند.


وی ادامه داد: دلیل تغییر مدیریت در این مقطع را نمی‌دانم و واقعا چرا هیچکس به فکر هواداران ما نیست؟ پرسپولیس بزرگترین ضربه را پیش از این بابت تغییرات متحمل شده و اگر اکنون شرایط خوبی داریم به خاطر ثبات و اعتمادی است که بین مجموعه برقرار است و باعث شوند همه چیز از صفر شروع شود و پرسپولیس چیزهایی را که در این مدت به دست آورده از دست بدهد.


کاپیتان دوم پرسپولیس با اعلام اینکه اعتماد به مدیریت کنونی اکنون در بالاترین شرایط خود قرار دارد گفت: مهمترین موضوع برای ما ثبات است. به اندازه کافی آزمون و خطا شده است و هواداران ضربه خورده‌اند. ما با اعتماد به کادر مدیریت از تمامی مشکلات گذشته‌ایم. همین الان نسبت به خیلی از تیم‌ها کمترین دریافتی را داشته‌ایم اما کاملا به مدیریت باشگاه که صادقانه با ما رفتار کرده اعتماد داریم. مدیریتی که صادقانه به خاطر اینکه تیم و هوادار دچار بحران و مشکل نشود گفت باید بدهی‌های گذشته صاف شود. ما به این صداقت احترام می‌گذاریم و سکوت کردیم، جنگیدیم و برای تیم چیزی کم نگذاشتیم.


ماهینی در پایان صحبت‌هایش می‌گوید: تیم ما اکنون کمترین حاشیه را دارد. ثبات باعث شده تا مسیر موفقیت را دنبال کنیم و همه ما در کنار هواداران خواهان ادامه حضور گرشاسبی هستیم. این تغییرات و حواشی و شایعات اما تیم را برهم خواهد زد و این وسط فقط پرسپولیس و هواداران ضربه خواهند خورد.






نظـــرات شمـــا