کد خبر: 17275
تاریخ انتشار: شنبه 24 شهریور 1397 - 17:10   15 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: عطااله وزیری سرپرست ایرانجوان بوشهر دقایقی پیش روی خط برنامه رادیویی پسین ورزش آمد و در مورد آخرین وضعیت این تیم صحبت های تکان دهنده ای را مطرح کرد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ وی دلیل رفتن با اتوبوس به ساوه را اینطور بیان کرد که پس از توافق دیروز با 4 بازیکن شاکی که از ایرانجوان طلب داشتند،به دنبال بلیط هواپیما بودند و بدلیل اینکه بلیط برای تمامی بازیکنان نبوده به اجبار با اتوبوس راهی ساوه شدند.

ظهر امروز عطا وزیری که در تهران برای دادن چک مدیرعامل باشگاه به بازیکنان شاکی در فدراسیون حضور داشت.فقط در ساعت ۱۴:۳۰ یکی از بازیکنان حضور یافت و مبلغ مورد نظر را نپذیرفت(به نوعی دبه کرد) و عنوان کرد بنده نماینده ۳بازیکن دیگر نیز هستم.

 با صحبت وزیری با محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ فقط ایرانجوان در این دیدار با ۱۱ بازیکن که از فصل قبل قرارداد داشتند و یک مربی در دیدار با خوشه طلایی ساوه حاضر شدند.

عطا وزیری به شدت از اندک هواداران ایرانجوان(حدود ۵نفر)گلایه داشت و آنها را دلیل تحریک بازیکنان شاکی دانست و بیان کرد کسانی که بدنبال زمین زدن مدیرعامل باشگاه هستند در این بین فقط باشگاه متضرر و باعث زمین زدن باشگاه می شوند.

وی در مورد یکی از مربیان شاکی در بوشهر نیز گفت که این مربی عنوان کرده فشار از برخی افراد بر وی آورده شده است.

وی در بخشی دیگر از گفتگو خود بیان که ایرانجوان بوشهر هیچ دشمنی ندارد و همه دشمنان ایرانجوان بعضی از ایرانجوانی ها هستند.

عطا اله وزیری در بخش پایانی صحبت های خود عنوان کرد که درتهران باقی خواهد ماند تا کارت تمامی بازیکنان را برای بازی در هفته سوم صادر کند.






نظـــرات شمـــا