کد خبر: 17223
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 شهریور 1397 - 15:15   10 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر برخلاف دو فصل گذشته که شروع های موفقی داشت، اما امسال در بوشهر شرایط متفاوتی را پشت سر می گذارد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، محمود فکری که سومین فصل حضورش روی نیمکت مربیگری در لیگ دسته اول را پشت سر می گذارد این بار در بوشهر حاضر شده تا رویای جنوبی ها را برای حضور در لیگ برتر برآورده کند. او البته برخلاف دو فصل گذشته که شروع های موفقی با دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان به نام خود کرده بود، در بوشهر شرایط متفاوتی را پشت سر می گذارد. و فعلا از موفقیتهای دو فصل گذشته خود فاصله چشم گیری گرفته است، شاید همین فاصله تلنگری به خود فکری هم باشد که باید از باد موفقیتهای گذشته خود خارج شود تا دوباره طعم موفقیت را بچشد.

 

فکری طی 4 هفته اخیر با شاهین شهرداری بوشهر بعد از تساوی خانگی مقابل گل گهر ، در هفته دوم مقابل بادران نیز با تساوی به کار خود پایان داد و یک پیروزی بی دردسر برابر شهرداری تبریز آنها را 5 امتیازی کرد. اما شرایط در این هفته برخلاف انتظار آنها پیش رفته است و یک شکست ناامیدکننده برابر فجر آنها را از دستیابی به رده بالای جدول ناکام گذاشت تا محمود فکری برخلاف دو فصل اخیرش در این لیگ نتواند آنچنان پرقدرت لیگ را دنبال کند. هرچند دستیابی به 5 امتیاز طی 4 هفته نیز چندان برای شاهین بد به نظر نمی رسد و باید دید فکری بهمراه بوشهری ها در ادامه مسیر پرچالش لیگ دسته اول قادر خواهند بود به رویای صعود نزدیک شوند یا خیر.

 

محمود فکری در فصل گذشته با نفت مسجدسلیمان و دستیابی به رکورد بیشترین حضور در صدرجدول در نهایت راهی لیگ برتر شد و البته ترجیح داد با توجه به مشکلات مالی این تیم از قبول هدایتش در لیگ برتر خودداری کند. این مربی در پایان فصل گذشته نیز عنوان برترین مربی لیگ دسته اول را به خود اختصاص داد و اکنون همه در بوشهر چشم به سهمیه ای دوختند که امیدوارند با تفکرات او به آن دست یابند.






نظـــرات شمـــا