کد خبر: 17200
تاریخ انتشار: شنبه 17 شهریور 1397 - 10:00   8 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر در ایستگاه چهارم مقابل میزبان خود فجرسپاسی شیراز تن به شکست داد.

 

 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاگردان فکری در ایستگاه چهارم لیگ یک مهمان فجرسپاسی شیراز بودند دیداری که همیشه جذابیت ها و حساسیتهای خاص خود را برای فوتبال دوستان بوشهری و شیرازی داشته است اما فکری و شاگردانش نتوانستند سربلند از این دیدار بیرون بیایند و با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

شیرازی ها خیلی زود توسط بوعذار در دقیقه 14 به گل رسیدند اما این دوام آنچنانی نداشت تا بهمن سالاری در دقیقه 24 گل تساوی را برای شاهین به ثمر برساند و این نیمه با توجه به تلاش هر دو تیم در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم باز هم هر دو تیم سعی در رسیدن به گل داشتند اما شاگردان مجید صالح در فجرسپاسی بهتر ظاهر شدند تا اینکه مزد تلاش خود را در دقیقه 73 گرفتند و توسط ابراهیم بابایی گل دوم خود را از روی تعلل مدافعین شاهین با شوتی سرکش از پشت شش قدم به ثمر رساندند.

بعد از گل شاهینی ها تلاش بیشتری کردند تا حداقل بازی را به تساوی بکشانند که در این بین در دقیقه 78 حسن نجفی بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل تمارض کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا شاهین ده نفره شود. و ادامه کار سخت تر از قبل برای فکری و شاگردانش شود. در دقیقه 85 هم بازیکن تیم فجرسپاسی شیراز جواد جلالی به دلیلی مشابه کارت زرد دوم را دریافت کرد تا روزنه های امید برای شاهین زنده شود اما این فرصت هم بداد شاهین نرسید تا اولین شکست فکری با شاهین در شیراز رقم بخورد.

 

در پایان بازی هواداران شاهین شهرداری بوشهر به عملکرد ضعیف داور اعتراض کردند.

 

ترکیب فجرسپاسی:

پیمان سلمانی، مهدی کربلایی، مجید بهروزی، سعید قائدی فر، سید جلال عبدی، حسین بهرامی، سلمان بحرانی، عباس بوعذار، محمدحسین کریم زاده، اسماعیل بابایی،وحید رضایی

 سرمربی: مجید صالح

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

سجاد بیرانوند ، حسن نجفی ، علی گودرزی ، مرتضی غلامعلی تبار ، سعید غلامعلی بیگی ، میلاد فیاض بخش ، امیرحسین موسوی زاده ، محبی محبی ، متین کریم زاده(علی محمد چراغی) ، بهمن سالاری(مهدی دغاغله) ، میلاد صارمی(کمال نیک خوی)

سرمربی محمود فکری

  






نظـــرات شمـــا