کد خبر: 14889
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 تیر 1397 - 16:30   15 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید که مشکلات مالی دلیل اصلی جدایی اش از پارس جنوبی جم بوده است.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ علی دشتی هافبک مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پارس جنوبی جم که با این تیم نمایش خوبی داشت در مورد دلیل جدایی از این تیم در گفتگو با "ورزش سه" عنوان کرد:  دو سال با پارس جنوبی جم بودم و دو سال خوب داشتم. در این مدت خیلی هوادارها حمایتم می کردند و واقعا جدایی از پارس خیلی سخت بود، ولی یک سری مشکلات مالی بود. من هم متاهل بودم و برایم سخت بود که بدون پول بازی کنم. کلا 50 درصد پول گرفتم و مسئولین تیم فقط قول می دادند.


وی ادامه داد: البته می دانم که دست آنها هم نبود و شرکت اصلی به آنها پول نمی داد. شرکت پارس جنوبی در لیگ یک حمایت می کرد ولی در لیگ برتر به مشکل خوردیم. با این حال با تلاش همه مسئولان مبلغی در نیم فصل به ما دادند ولی در نیم فصل دوم شرایط سختی داشتیم. مبلغ قرارداد بالایی هم نداشتیم. امسال هم مشکل وجود دارد ولی مثل اینکه مسئولان در حال حل مشکل هستند. امیدوارم که این مشکل حل شود چون مردم این تیم را خیلی دوست دارند و خیلی ها با تیم پارس جنوبی جم شهرستان جم را شناختند.


دشتی در مورد دلیل انتخاب سایپا هم توضیح داد: یکی از دلایل جدایی ام هم این بود که می خواستم جای ثابتی باشم. سال گذشته یک هفته تهران بودیم و یک هفته جم.

 

اینطوری نمی توانستم چون سخت بود ولی خدا را شکر به تهران آمدم و در خدمت تیم بزرگی و مربی بزرگی هستم و امسال هم در آسیا حضور داریم.


بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم در خصوص شرایط فعلی نارنجی پوشان نیز بیان کرد: تاکنون دو تا اردو داشتیم. یک اردو در سرعین که خیلی خوب بود و شرایط خوبی از لحاظ بدنی پیدا کردیم. الان هم در رامسر هستیم و یک بازی دوستانه دیگر فردا برگزار می کنیم. در حال خارج شدن از شرایط بدنسازی هستیم. بدن های سنگینی داشتیم ولی در حال آماده شدن هستیم و امیدواریم شروع خوبی در بازی های لیگ داشته باشیم.


علی دشتی در مورد اهداف سایپا در فصل پیش رو نیز اظهار داشت: الان ما در پلی آف آسیا هستیم. به امید خدا ما برای هر سه جام برنامه داریم و امیدواریم بتوانیم جایگاه خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. چون بازیکنان و کادر فنی ای خوبی داریم هدفمان این است که حداقل در لیگ برتر سهمیه بگیریم.


بازیکن جدید سایپا در مورد حضور علی دایی و شخصیت این مربی اضافه کرد: یکی از دلایل حضورم در سایپا علی آقا بوده است. آقای دایی نیازی به تعریف ندارد. آدم خوش اخلاقی است که انصافا او را دوست دارم و کار کردن با او لذت بخش است.

 

دشتی در مورد درگیری ایجاد شده در بازی دوستانه این تیم برابر نساجی مازندران نیز افزود: بازی سه دقیقه آخرش بود که درگیری ها ایجاد شد. یکی از بازیکنان ما مصدوم بود و چون گل زده بود خوشحالی کرد؛ فکر نمی کنم حرکت خاصی هم کرده باشد ولی خب مشکلاتی ایجاد شد. ولی فکر می کنم هواداران نساجی باید بیشتر حواسشان باشد؛ البته من آنها را خیلی دوست دارم.


هافبک 24 ساله تیم فوتبال سایپا در نهایت اینگونه با تشکر از هواداران پارس جنوبی جم صحبت هایش را خاتمه داد: زمانی که از پارس جنوبی جداش شدم خیلی ناراحت بودم. تشکر می کنم از هواداران پارس جنوبی که همیشه از من حمایت کردند و امیدوارم که در فصل پیش رو مسئولان شرایط خوبی را برای تیم فراهم کنند.






نظـــرات شمـــا