کد خبر: 13857
تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 تیر 1397 - 22:00   12 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: با همت و نگاه ویژه استاندار، نماینده مردم در مجلس ،فرماندار جم و سایر مسئولین استانی و همچنین تلاش ًهای مدیران پارس جنوبی، نماینده استان در لیگ برتر فوتبال کشور، امسال نیز حضوری شایسته خواهد داشت و همه برای تحقق این مهم عزم جدی دارند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به بروز برخی نگرانی ها در خصوص وضعیت فعالیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: با همت و نگاه ویژه استاندار، نماینده مردم در مجلس ،فرماندار جم و سایر مسئولین استانی و همچنین تلاش های مدیران پارس جنوبی، نماینده استان در لیگ برتر فوتبال کشور، امسال نیز حضوری شایسته خواهد داشت و همه برای تحقق این مهم عزم جدی دارند.


احمد بهروزیان فرد تصریح کرد: دغدغه های هواداران فهیم و همیشه همراه فوتبال در استان قابل ستایش است، و بزرگترین سرمایه ورزش و تیم پارس جنوبی جم نیز بی شک هواداران هستند، اما آنها باید به خادمان خود در عرصه دولت و خانه ملت اعتماد داشته باشند که پیگیر موضوع رفع مشکلات تیم هستند و اراده جمعی وجود دارد مشکلات فعلی تیم پارس جنوبی جم با حوصله و تدبیر و همدلی قابل حل است و با تدابیر اتخاذ شده به ویژه در مجموعه ی منطقه ویژه پارس جنوبی انشالله بزودی شاهد انتشار اخبار خوبی در این زمینه باشیم و همه میدانیم این مشکلات در حال حاضر گریبانگیر اکثر تیم ًهای فوتبال کشور است.


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: پارس جنوبی جم در سال قبل به عنوان تنها نماینده ی استان در لیگ برتر مایه ی مباهات استان در رشته ی فوتبال بود و اینک مجموعه استان در کنار مسئولان باشگاه پارس جنوبی برای تداوم این درخشش ًها با تمام وجود حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.


گفتنی است این روزها در فضای مجازی برخی اخبار ناامید کننده از سوی برخی افراد منتشر شده است که این اخبار بعضا فاقد وجاهت قانونی است و در این برهه بر هم زدن فضای تعامل و نشر برخی خبرهای نا امید کننده با ایجاد فضایی مشوش کمکی به تیم نمیکند. همه کمک کنیم تا در آرامش مشکلات این تیم پر طرفدار حل شود و شاهد درخشش پارس جنوبی بیش از سال گذشته در لیگ پیش رو باشیم.






نظـــرات شمـــا