کد خبر: 13832
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 تیر 1397 - 13:08   10 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: با رسیدن به زمان نقل و انتقالات باشگاه با بازیکنان مورد نظر کادرفنی خود به توافق می‌رسند ولی گویا سرمربی پارس جم شناخت چندانی از بازیکنانی که در لیستش وجود دارند، ندارد.

 

به گزارش"ورزش بوشهر"؛ پارس جنوبی جم پس از صعود به لیگ برتر، دو سالی است که مهدی تارتار را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود نشانده و مدیران این باشگاه براساس لیستی که از نفر اول کادرفنی تیم‌شان می‌گیرند وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود ولی آنطور که از شواهد مشخص است این مربی شناخت خوبی از بازیکنان لیگ ندارد و یا این نفرات از طریق دیگری وارد لیست وی می‌شوند، به طوری که بازیکنانی چون مهدی عبدی، یاسر فیضی، علی ابراهیمی و شاهرخ غلامرضاپور در سال گذشته و پوریا زارع، میلاد شیخ سلیمانی و زبیدی برای لیگ پیش رو با وجود عقد قرارداد داخلی با باشگاه پارس جم به یکباره از سوی تارتار کنار گذاشته شدند.

موضوعی که حتی صدای بازیکنان جدید امسال این تیم را هم در آورده و که وقتی با این جمله از سوی تارتار مواجه شدند که تو خواسته‌های ما را برآورده نکردی بسیار عصبی شده و با تاختن به این مربی که مگر ما را نمی‌شناختی که با ما قرارداد امضا کردی و از سوی دیگر با این کارت تمام پیشنهادهای ما را سوزاندی و حالا دیگر همه فکر می‌کنند ما شرایط فنی خوبی نداریم به او حسابی معترض و حتی گویا بحث حسابی بین آنها بالا کشیده است. 

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که اگر این بازیکنان از توانایی فنی خوبی برخوردار نبودند چرا در لیست مهدی تارتار قرار گرفتند و اگر از نظر فنی مورد تایید وی بودند چرا کنار گذاشته شدند؟

تمام اینها در حالی است که با اعلام سازمان لیگ، به نظر می‌رسید عقد قرارداد داخلی بین بازیکنان و باشگاه‌ها از اعتبار زیادی برخوردار باشد ولی در حقیقت این قانون تنها به سود باشگاه‌ها است زیرا پس از عقد قرارداد داخلی هیچ سندی در اختیار بازیکنان قرار نمی‌گیرد و باشگاه‌ها خیلی راحت می‌توانند با فسخ قرارداد آنها را کنار بگذارند.

جدا از این بابت این تصمیمات و رفتارهای مهدی تارتار فصل گذشته بازیکنان زیادی آمدند و رفتند که بخش عمده‌ای از آن‌ها در اردوی ارمنستان برای‌شان این اتفاق افتاد. با همه این موارد و تغییر پی در پی سیستم تارتار با عوض کردن بازیکنان به خصوص آن‌هایی که در نیم فصل خرید و هیچ بهره‌ای هم از آنها نبرد، آسیب زیادی دید و گویا برای این فصل هم جدا از بار مالی زیاد و هزینه‌ای که باشگاه برای انتخاب‌های تارتار می‌کند گویا او ترک عادت نکرده و همچنان نمی‌تواند به خوبی به شناخت کافی از بازیکنانی برسد که آن‌ها را انتخاب و به تمرینات تیمش فرا می‌خواند. 

باید دید در ادامه کدام بازیکنان دیگر این تیم تا زمان نقل و انتقالات از پارس جنوبی جدا می‌شوند و آیا او می‌تواند از این تغییرات پی‌درپی یک تجربه خوب برای تکرار نشدن اتفاقات فصل گذشته به خصوص در نیم فصل دوم که ضعیف‌ترین مربی لیگ برتر از نظر آمار شد به دست بیاورد یا بازهم از این نقطه این تیم و هواداران جمی آسیب خواهند دید.






نظـــرات شمـــا