کد خبر: 13823
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 تیر 1397 - 08:20   9 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: پارسی‌ها که در اردوی تهرانسر به سر می‌برند در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان کرانچار در تیم ملی امید می‌روند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ میلاد شیخی سلیمانی مدافع ایذه ای و پوریا زارع مدافع چپ فصل گذشته برق نوین فارس مورد تایید فنی مهدی تارتار قرار نگرفتند و با پارس جم فسخ قرارداد کردند.

مهدی زبیدی چپ پای خوزستانی این تیم نیز که شایعاتی مبنی بر پارگی رباط وی می آید قراردادش را با جمی‌ها فسخ کرد.

 

محمد نوری کاپیتان پارس جم نیز که به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل پا چند روز دور از تمرینات بود و در بازی دوستانه با سپاهان نیز غایب بود، به تمرینات برگشت. نوری چند روز زیر نظر کادر پزشکی پارس جنوبی تمرینات سبک انجام داد و با بهبودی کامل به تمرینات گروهی اضافه شد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شهرام گودرزی که در نیم فصل دوم گذشته با پارس جنوبی جم قرارداد امضا کرده بود، بعد از تمدید قرارداد دز زمین تهرانسر حاضر شد و در تمرین تیمش شرکت کرد. گودرزی با حضور در تهرانسر دقایقی با تارتار صحبت کرد و بعد از آن در کنار سایر بازیکنان به تمرین کردن پرداخت.

گودرزی با توجه به بازیکنانی که از پارس جم جدا شده اند میدوار است بتواند فصل خوبی در پارس جم پشت سر بگذرد.

  

 

طبق هماهنگی به عمل آمده میان مسئولان پارس جنوبی و تیم ملی امید دیدار تدارکاتی این دو تیم روز دوشنبه پشت درهای بسته برگزار می‌شود. گفتنی است؛ مسابقه تدارکاتی پارس جنوبی جم و تیم ملی امید ساعت ۱۸ روز دوشنبه در  زمین آکادمی فوتبال برگزار می‌شود.






نظـــرات شمـــا