کد خبر: 13813
تاریخ انتشار: جمعه 15 تیر 1397 - 14:30   6 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

غلامعلی تبار : با درایت کادر فنی با تیمی منسجم و با انگیزه راهی رقابتهای لیگ یک می شویم / برای موفقیت نیازمند آرامش و حمایت همه جانبه هواداران هستیم

  

به گزارش "ورزش بوشهر" ، مرتضی غلامعلی تبار مدافع فصل گذشته نساجی مازندران که اخیرا به شاهین شهرداری بوشهر پیوسته است در گفتگویی اظهار داشت : شاهین مثل نساحی از تیمهای ریشه دار و قدیمی کشور محسوب می شود که با وجود هوادارانی که برای این تیم موهبتی هستند می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

غلامعلی تبار در خصوص انتقالش به تیم شاهین شهرداری بوشهر توضیح داد : با توجه به اینکه سالهای گذشته در تیم صنعت نفت آبادان عضویت داشتم با فوتبال جنوب آشنایی داشتم و همچنین دو فصل قبل نیز شاگرد آقای فکری در تیم نساجی بودم و با اینکه چند پیشنهاد از دیگر تیمهای لیگ یکی داشتم ، ترجیج دادم به تیم محبوب و پرطرفدار شاهین شهرداری بوشهر ملحق شوم.

وی افزود : در حال حاضر کادر فنی تیم و مدیریت باشگاه با حساسیت خاصی که در جذب بازیکنان دارند ، موفق شده اند بازیکنان خوبی را به تیم انتقال دهند که از بهترین های لیگ دسته یک در فصل گذشته بوده اند.

مدافع تیم شاهین شهرداری بوشهر اذعان داشت : بازیکنان بومی با تجریه و همچنین جوانان با کیفیتی در تیم حضور دارند که نوید بخش تشکیل یک تیم منسجم و با انگیزه می دهد و به نظرم می توانیم با همکاری همه عوامل باشگاه و حمایت هواداران مدعی صعود به لیگ برتر هم باشیم.

غلامعلی تبار در پایان گفت : از حمایتهای بی دریغ هواداران شاهین زیاد شنیده ام و امیدوارم این فصل هم با تزریق آرامش به تیم ، حمایتهای به موقع و تشویق های بی امان خود یاری رسان کادر فنی و بازیکنان در مستطیل سبز باشند.

🎤گفتگو : عبدالرضا کللی






نظـــرات شمـــا