کد خبر: 10633
تاریخ انتشار: شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 21:30   12 May 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: چند روز گذشته شایعه‌ای در مورد احتمال بازگشت طارمی به پرسپولیس شنیده شد و با بعضی از اتفاقات جدید این شایعه رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، طارمی و پرسپولیس. همانقدر که کنار هم قرار گرفتن این دو اسم در کنار هم عجیب و بعید به نظر می‌رسد همانقدر هم می‌توان منتظر ماند تا این دو باز هم به هم برسند. فوتبال ایران پیش از این بارها نشان داده که اتفاقات هر چقدر که عجیب باشند به وقوع پیوستنشان محال نیست و بازگشت مجدد طارمی به پرسپولیس می‌تواند یکی از همان اتفاقات باشد.

نشانه‌های بازگشت دوباره طارمی به پرسپولیس

 هیچ خبر رسمی از جدایی مهدی طارمی از الغرافه منتشر نشده است اما این باشگاه اخبار زیادی را در مورد جذب مهاجمان مختلف منتشر کرده است. مهاجمان گرانقیمت اروپایی و برزیلی که حضور آنها می‌تواند به منزله نشان دادن درب خروج به مهاجم ایرانی باشد.

 مهدی طارمی نام پرسپولیس را در بیوی اینستاگرامش اضافه کرده است. طارمی پیش از این نشان داده که در هیچ‌ برهه‌ای ابراز علاقه‌اش به پرسپولیس بدون دلیل نبوده است. این اقدام طارمی بیش از هر اتفاقی، شایعه بازگشت او به تیم سابقش را بیشتر کرده است.

 هفته گذشته یکی از دوستان طارمی به باشگاه پرسپولیس رفته و چکی را به ارزش ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه تحویل داد. مبلغی که قرار بود در فروردین ماه به پرسپولیس پرداخت شود اما طارمی با عقب‌انداختن موعدش با پرسپولیس تا هفته گذشته از پرداخت این مبلغ سرباز زده بود. در نهایت اما این بازیکن توسط یکی از دوستانش، بدهی‌اش به تیم سابقش را پرداخت کرد.

اتفاقاتی که طارمی را از پرسپولیس دور می‌کند

در درجه اول هواداران و واکنش‌ آنها به بازگشت طارمی می‌تواند مانع بازگشت مهاجم سرخ‌ها به این تیم شود. ویدیویی که چند روز گذشته از طارمی پخش شد و در آن، طارمی از منشا و تعداد گل‌های زده‌اش انتقاد کرده و اعتقاد داشت که نتوانسته جای او را پر کند هم خشم هواداران را بیشتر کرده است. رضایتی که از صحبت‌های طارمی بابت گل‌نزدن منشا و پرنشدن جای خالی‌اش در پرسپولیس احساس می‌شد اصلا به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامد.

جام‌جهانی می‌تواند دومین مانع طارمی باشد. اگر او در ترکیب تیم ملی بازی کند و بتواند پیشنهاد خوبی برای خودش دست و پا کند فعلا به گزینه‌ای به نام پرسپولیس فکر نخواهد کرد.

اتفاقاتی که طارمی را به پرسپولیس نزدیک می‌کند

اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشود، بعید است طارمی دوباره حاضر به نیم فصل بیرون نشستن باشد. اما اگر پنجره تابستانی سرخپوشان باز شود، آن‌ها در این صورت می‌توانند مهاجم جذب کنند. در میان گزینه‌های موجود در بازار مهاجم نوک شاخصی که بتواند به عنوان یک مهاجم درجه اول به پرسپولیس اضافه شود و در کنار علیپور قرار بگیرد وجود ندارد. شاید برانکو و مسئولان باشگاه بتوانند یک یا دو گزینه ایرانی و خارجی پیدا کرده و امیدوار باشند که آن بازیکن بتواند فصل خوبی را در پرسپولس بگذراند. طارمی تنها گزینه‌ای است که موفقیت او در پرسپولیس، ریسک چندانی نخواهد داشت.

 مدیران پرسپولیس برای ثابت‌کردن خود از هیچ راهی نمی‌گذرند. همانطور که طاهری از هر راه قانونی و غیرقانونی تلاش کرد طارمی و رضاییان را از ترکیه به ایران برگرداند، گرشاسبی و مدیران فعلی هم همین رویه را خواهند داشت. به خصوص اگر تلاش‌های آنها برای باز کردن پنجره نقل وانتقالاتی جواب ندهد آنها به دنبال یک برگ برنده نزد هواداران هستند و چه برگی برنده‌تر از بازگرداندن طارمی. گرشاسبی در آخرین مصاحبه‌اش از پشیمانی طارمی از ترک باشگاه و نظر سرمربی در صورت تمایل طارمی برای بازگشت حرف زده است و این یعنی نشان دادن چراغ سبز.

 

شاید در حال حاضر طارمی از پرسپولیس آنقدر دور باشد که راهی برای این وصال نتوان متصور شد اما او پیش از این نشان داده که می‌تواند موانع را دریبل کند. هوادارانی که سابقه بخشیدن چند باره او را دارند، کادرفنی که نیاز به بازیکنان جدید برای بازگشت به فرم خوب دارد و مدیرانی که برای بالا بردن محبوبیت به هیچ راهی نه نمی‌گویند. پس با این حساب نباید از خبر نزدیک‌شدن طارمی به پرسپولیس خیلی هم غافلگیر شد./نود






نظـــرات شمـــا