کد خبر: 101275
تاریخ انتشار: سه شنبه 22 اسفند 1402 - 11:38   12 March 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: به همت ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر و به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر از چهار پیشکسوت فوتبال باشگاه شاهین و ایرنجوان بوشهر تجلیل شد.

 به گزارش "ورزش بوشهر" به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر دو دیدار دوستانه بین تیم گمرک بوشهر و تیم های پیشکسوتان ایرانجوان و شاهین بوشهر برگزار گردید که در پایان این مسابقات از آقایان جلال غریب زاده و رحیم عیساوندی دو پیشکسوت باشگاه شاهین بوشهر و آقایان محمد ایروانچی و سعید درویشی از باشگاه ایرانجوان بوشهر تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر بر اهمیت احترام به بزرگان و پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: احترام به موی سپید و کسوت از دیرباز از مهمترین ارزش های فرهنگی و دینی کشورمان بشمار می رفته است و ارج نهادن به پیشکسوتان ورزش قطعا موجب الگو سازی مناسب شخصیتی در بین جوانان خواهد شد.

  

علی سلیمانی افزود: تمامي ما کارکنان شاغل و همچنین ورزشکاران روزي در جايگاه پيشکسوتان وبازنشستگان خواهيم نشست،به همين دليل بايستي حرمت بزرگان را حفظ کنيم تاآيندگان نيز حرمت و جايگاه مارا محفوظ نگه دارند.

وی اضافه کرد: تجلیل از مقام شامخ پیشکوست و همچنین بهره گیری از دانش و انتقال تجربه های ارزشمند آنها قطعا راهگشا و موجب تقویت بنیه فنی و اخلاقی نسل نوجوان و جوان کشورمان شود.

  

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر در پایان از تمامی عوامل برگزاری این مسابقات به ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و کمیته امور رفاهی و ورزش گمرک بوشهر که زمینه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را فراهم نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

        






نظـــرات شمـــا