کد خبر: 7363
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 بهمن 1396 - 13:05   5 February 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در بوشهر در مورد مسائل مختلف فوتبالی در این استان صحبت کرد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، محمدرضا ساکت در نشست با مسئولان شهرستان جم و رییس و نایب رییس هیات فوتبال استان با بیان این که ورزش فوتبال ورزشی بانشاط و پرطرفدار است اظهار داشت: فوتبال تحرک و نشاط قابل توجهی در جامعه ایجاد کرده که توسعه زیرساخت‌های ابن ورزش در استان‌ها مورد تاکید است.


وی از برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال در رده‌‌های مختلف در استان‌ها خبرداد و خاطر نشان کرد: سیاست اصلی فدراسیون فوتبال برگزاری اردوهای تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های مختلف در استان‌ها است.


دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: هدف از برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال در استان‌ها کلاس آموزشی برای مربیان و داوران لیگ برتر است که در این راستا، شناسایی استعدادهای درخشان استان‌ها مورد توجه است.


ساکت، با بیان اینکه فوتبال بزرگسالان قله و فوتبال پایه دامنه آن قله است گفت: بهترین‌های فوتبال به تیم ملی بزرگسالان تزریق می‌شوند.
وی، با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم از جایگاه مهمی برخوردار است افزود: یک اتفاق مهم که در باشگاه پارس جنوبی رخ داد برگزاری تورنمنت پرشین کاپ است که امسال دومین دوره آن در بوشهر برگزار شد که اهمیت بالایی برخوردار است.


دبیرکل فدراسیون فوتبال با قدردانی از هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و منطقه پارس جنوبی در برپایی مسابقات بین المللی پرشین کاپ در بوشهر بیان کرد: این مسابقات در تقویم ملی کشور ثبت شده و فوتبال ساحلی بوشهر قهرمان لیگ برتر است که نشان از جایگاه این تیم در این رقابت‌ها دارد.


ساکت هدف از سفر به جم را ارزیابی امکانات ورزشی و رفاهی جم و عسلویه دانست و گفت: برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال درجم و عسلویه مورد توجه است که امکانات این شهرها مورد توجه قرار می‌‌گیرد.


وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم دنبال کسب مجوز حرفه‌ای خودش است تاکید کرد: ۸۵ درصد تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند در زمینه مدیریتی و فنی دچار مشکل می‌شوند ولی تیم پارس جنوبی جم جز معدود تیم‌هایی است که با این مشکل مواجه نشد.


دبیرکل فدراسیون فوتبال با تاکید بر این نکته که تیم پارس جم در مدت سه سال تلاش به لیگ برتر رسید بیان کرد: این تیم در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر یک نمایش فوق‌العاده از خودش نشان داد.


لازم به توضیح است، محمدرضا ساکت روز جمعه 13 بهمن به استان بوشهر سفر کرده بود تا بازدیدی از اماکن ورزشی این استان داشته باشد.

 






نظـــرات شمـــا