کد خبر: 6182
تاریخ انتشار: سه شنبه 21 آذر 1396 - 15:12   12 December 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: اخراج یک بازیکن و چهار عضو کادر فنی این تیم در دیدار با مس کرمان تنها به علت تصمیم های اشتباه داور بازی رقم خورد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ غلامرضا دلگرم روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در جریان بازی این تیم با مس کرمان در نیمه نخست سوت های اشتباه متعددی به ضرر ایرانجوان زده شد که این رویه تا میزان زیادی تمرکز را از بازیکنان تیم ما گرفت.

وی بیان کرد: داور در حالی از اعلام خطا روی بازیکنان ایرانجوان خودداری می کرد که در صحنه های مشابه برای بازیکنان مس اعلام خطا می کرد.

دلگرم گفت: تا دقیقه 55 این دیدار هیچ اعتراضی به تصمیم های اشتباه داور نداشتم ولی در صحنه ای که بصورت واضح توپ به سود ایرانجوان به اوت رفت به داور معترض شدم که به دنبال این اعتراض و بدون هیچ تذکر قبلی داور وسط تصمیم به اخراجم گرفت و با این برخورد شرایط جوری شد که انگار در انتظار کوچکترین حرکتی برای اخراجم باشد.

  

وی یادآور شد: پیش از این صحنه تنها در چند صحنه برای تذکر به بازیکنان خود از محوطه کادر فنی بیرون رفتم که با تذکر داور چهارم به محوطه فنی برگشتم.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان ادامه داد: در اثر اعلام اوت اشتباه توسط داور بود که توپ به کرنر رفت و روی همین کرنر ارسالی، ایرانجوان گل اول خود را دریافت کرد.

وی گفت: در ادامه بازی داور به 'اویس کرد جهان' کارت زرد نشان داد که وقتی وی به سمت داور رفت تا نسبت به این کارت زرد دریافتی اعتراض کند، بطور اشتباهی پای وی به پای داور برخورد و با این صحنه داور مسابقه کارت قرمز خود را به بازیکن ایرانجوان داد.

دلگرم ادامه داد: در این صحنه اعضا کادر فنی برای ممانعت از اعتراض بازیکنان به داخل زمین رفتند که آنها را دعوت به آرامش کنند ولی با این حال داور سه عضو دیگر کادر فنی (هاملت میختاریان مربی ارمنستانی، سعید مفتخر و مهدی دهقان) را نیز از زمین مسابقه اخراج کرد.

وی گفت: در این صحنه که سعید مفتخر از رفتن به بیرون زمین خودداری کرد توسط مامور حاضر در ورزشگاه مورد بخورد فیزیکی قرارگرفت که باعث مصدومیت دست وی شد و با این حرکت مامور بود که بازیکنان جوان ایرانجوان با مامور خاطی درگیر شدند.

دلگرم افزود: ماموران وظیفه حفظ تامین امنیت ورزشگاه را دارند و در صورتی که یک مربی اخراجی از محوطه فنی خود بیرون نرود به هیچ وجه نباید با او برخورد فیزیکی کنند بلکه باید با گزارش ناظر بازی موضوع بررسی و در نهایت نتیجه به سود تیم حریف اعلام شود.

وی اظهارکرد: با این شرایط بود که داور بطور غیرمستقیم در شکست 2 بر 1 ایرانجوان برابر مس کرمان نقش آفرینی کرد.

دلگرم گفت: در این دیدار با تصمیم های اشتباه داور تمرکز بازیکنان ایرانجوان گرفته شد و این در کنار مسائل مالی تیم باعث شد تا نتوانند خود را در زمین مسابقه کنترل کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی تمرکز بازیکنان را گرفته است ادامه داد: بایکنان ایرانجوان طی هفته های اخیر نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند که شایسته است در آستانه نیم فصل دوم زمینه حل مشکل مالی آنها فراهم شود.

دلگرم افزود: همان طور که پس از دیدار با مس رفسنجان نیز اعلام کردم چنانچه در تعطیلات نیم فصل شرایط تغییر نکند و قادر به ارائه عملکرد مطلوب برای ایرانجوان نباشم از این تیم جدا شده تا فرد دیگری هدایت این تیم را عهده دار شود.

ایرانجوان بوشهر اکنون با 18 امتیاز در رده هجدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم در 27 آذرماه در جام حذفی با استقلال تهران دیدار می کند.






نظـــرات شمـــا