کد خبر: 6157
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 آذر 1396 - 08:48   10 December 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ۲ بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی به احتمال فراوان در نقل و انتقالات نیم فصل از این تیم جدا می‌شوند.

به گزارش ورزش بوشهر، فرشاد سالاروند هافبک و ارسلان مطهری مهاجم دو بازیکنی هستند که به احتمال فراوان از تیم پارس جنوبی جدا می‌شوند. ظاهرا این بازیکنان صحبت‌هایی هم با کادرفنی تیم برای جدایی از پارس جنوبی داشته‌اند. 

از سویی دیگر در روزهای گذشته برخی از باشگا‌ه‌های لیگ برتری تماس‌هایی با برخی از بازیکنان تیم پارس جنوبی داشته‌اند. گفته می‌شود صحبت‌های ضمنی از سوی  سپاهان با محسن فروزان، ذوب آهن با میثم تیموری، فرشاد محمدی‌مهر با تراکتورسازی انجام شده  با این حال باشگاه پارس جنوبی قصد ندارد به هیچ کدام از این بازیکنان اجازه جدایی بدهد.

احد علوی مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی در گفت و گو با فارس درمورد شایعه مذاکرات برخی باشگاه‌ها با بازیکنان اصلی پارس جنوبی گفت: طبق اعلام مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم پارس جنوبی اسکلت تیم حفظ می‌شود  و اگر مساله مذاکره غیر قانونی باشگاه‌ها با بازیکنان ما اثبات شود این ماجرا را از طریق کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد.

تمرینات تیم پارس جنوبی بعد از چند روز تعطیلی از امروز( یکشنبه) در تهران از سرگرفته خواهد شد. پارس جنوبی در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر است.






نظـــرات شمـــا