کد خبر: 4798
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مهر 1396 - 22:00   18 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: کمیته وضعیت بازیکنان در مورد دعوی باشگاه های ایران جوان بوشهر و شاهین شهرداری بوشهر تصمیم گرفت.

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ، پس از بررسی مدارک و مستندات دعوی باشگاه های فرهنگی ورزشی   ایران جوان بوشهر و شاهین شهرداری بوشهر در خصوص قرارداد میلاد شعبانلو ، به شرح زیر اعلام رای کرد:

 


1-باتوجه به اینکه میلاد شعبانلو همزمان مبادرت به انعقاد قرارداد با دو باشگاه فوق نموده است ، به مدت 4 ماه از حضور در مسابقات ملی ، رسمی و باشگاهی محروم می باشد.


2-باشگاه فرهنگی ورزشی ایران جوان بوشهر که با اطلاع از قرارداد میلاد شعبانلو با شاهین شهرداری بوشهر مبادرت به انعقاد قرارداد با این بازیکن نموده است بمدت 2 دوره متوالی بعدی از انعقاد قرارداد محروم می باشد.


3-باشگاه فرهنگی ورزشی ایران جوان بوشهر و میلاد شعبانلو مشترکا محکوم به پرداخت مبلغ 950/000/000 ریال در حق باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر به عنوان غرامت شدند.
رای صادر شده در مهلت 7 روز پس از ابلاغ قابل ، تجدید نظر خواهی می باشد. 

 

ضمنا در صورتی که در مهلت 30 روز پس از ابلاغ رای ، باشگاه و بازیکن محکوم مبادرت به پرداخت مبلغ  فوق و کسب رضایت باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر نکرده باشد ، پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می شود.






نظـــرات شمـــا