کد خبر: 4775
تاریخ انتشار: سه شنبه 25 مهر 1396 - 18:00   17 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر در هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور مقابل میزبان خود فولاد نوین اهواز به تساوی یک بر یک دست یافت.

فولاد نوین اهواز 1️                            شاهین شهرداری بوشهر 1️
 علی آل کثیر "36"                              مهدی چاهکوتاه زاده دقیقه "55"


 به گزارش ورزش بوشهر؛ همانطور که پیش بینی می شد جدال دو تیم جنوبی با ارائه یک بازی با کیفیت همراه شد نبرد خط هافبک دو تیم برای تصاحب میانه میدان بجای درگیرهای فیزیکی با چرخش توپ و حفظ توپ همراه بود و هر دو تیم با اندیشه تهاجمی به میدان آمده بودند.
در دقایق ابتدایی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد اما به تدریج حملات خطرناک دو تیم آغاز شد و این تیم شاهین شهرداری بوشهر بود که در چند نوبت توسط خدابنده لو، صارمی و چاهکوتاه زاده می توانست به گل برسد که با هنرنمایی دروازه بان فولاد نوین ناکام ماندند.
اما فولادی ها که بیشتر تمرکز حملات خود را از سمت چپ طراحی می کردند بالاخره در دقیقه 36 از روی یک ارسال زمینی از سمت چپ توسط کاپیتان خود علی آل کثیر به گل رسیدند تا نیمه اول بازی با پیروزی اهوازی ها تمام شود.

در نیمه دوم شاگردان حمید کللی فرد نیمه دوم را کاملا هجومی به میدان آمدند و فشار همه جانبه سفید پوشان در دقیقه 55 بازی جوان داد همکاری محبی و صارمی در میانه میدان و پاس بی نقص میلاد فیاض بخش، مهدی چاهکوتاه زاده را راهی دروازه فولاد کرد تا این بازیکن با یک ضربه فنی و هوشمندانه یکی از زیباترین گلهای لیگ را به ثمر برساند.
در ادامه میدانداری شاهینی ها ادامه یافت و حملات بازیکنان شاهین شهرداری و ضدحملات فولادی ها بازی زیبا و چشم نوازی را رقم زده بود که البته گلی در بر نداشت تا جدال دو تیم جنوبی با تقسیم امتیازات همراه شود.

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

جاسم یاسر الحایی , اکبر بختیاری , بهروز نوروزی فرد , وحید نعمتی , امید سلطانی , نیما ظفریان ( از دقیقه 16میلاد فیاض بخش) , محمد محبی, مجید خدابنده لو ( از دقیقه 88 محسن وفایی), اسماعیل قروی , مهدی چاهکوتاه زاده (از دقیقه 66 حمیدرضا سلیمانی) , میلاد صارمی
سرمربی: حمید کللی فرد

 

حواشی بازی فولاد نوین اهواز و شاهین شهرداری بوشهر

 به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، کیفیت مناسب چمن ورزشگاه اختصاصی فولاد در بازی خوب دو تیم تاثیر بسزایی داشت.

نیما ظفریان هافبک شاهین شهرداری بوشهر که بازی خوبی را ارائه می داد متاسفانه در دقیقه 16 بازی مصدوم و جای خود را به میلاد فیاض بخش داد.
مهندس دمشقی مدیر عامل باشگاه دقایقی قبل از آغاز بازی خود را به ورزشگاه رساند تا بازی تیمش را از نزدیک دنبال کند.

برخورد نامناسب عوامل اجرایی ورزشگاه فولاد در بین دو نیمه با مهدی جعفری خبرنگار و عکاس باشگاه، بازیکنان و عوامل مدیریتی باشگاه از نقاط تاریک این بازی بود.

در نیمه دوم بازی تعدادی از هواداران تیم فولاد به شکلی عجیبی به حیدر عبدالله زاده مدیر فنی تیم فحاشی و توهین کردند که با دخالت نیروی انتظامی جو آرام تر شد.

حضور هواداران شاهین در ورزشگاه تشویق آنها بخصوص در نیمه دوم حال و هوای خاصی به ورزشگاه داده بود.

در لحظه به ثمر رسیدن گل و قبل از ضربه زیبای چاهکوتاه زاده، دو مربی شاهین شهرداری ( بازیاری و نظرزاده) از روی نیمکت با فریاد به این بازیکن آگاهی دادند که دروازه بان فولاد ار دروازه بیرون آمده تا چاهکوتاه زاده هم با تیزهوشی و با ضربه ای هوشمندانه دروازه حریف را باز کند.

بازی خشن بازیکنان فولاد در دقایق پایانی مشهود بود و در یکی از همین صحنه ها جاسم یاسر الحایی دروازه بان شاهین شهرداری با مصدومیت شدید روبرو شد و به سختی تا پایان بازی کار را ادامه داد.

 

گزارش: عبدالرضا کللی

 






نظـــرات شمـــا