کد خبر: 107330
تاریخ انتشار: شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 23:16   4 May 2024
ارسال به دوستان
الف الف

یاداشت: عبدالباقی صداقت

ورزش بوشهر: همانطور که همه ورزش دوستان استحضار دارند, هرگاه در باشگاههای ورزشی مدیریت خوب ،پرتلاش و پرتوان حکم فرما باشد در نهایت نتیجه ای مطلوب و قابل قبول بدست خواهد آمد.

مدیران با دانش و مسلط به استانداردهای ورزشی روز ،همیشه موفق و پیروز هستند.

اگر بخواهیم مقایسه ای برای چند فصل اخیروفصل جاری باشگاه ایرانجوان بوشهر داشته باشیم، میتوانید موضوع فوق الذکر رامورد تجزیه و تحلیل قرار دهید که مدیرخوب حتما نتیجه خوب خواهد گرفت.

اگر بخواهیم عملکرد چند فصل اخیر تیم ایرانجوان را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید که در این سالها نتیجه خوب و مناسبی کسب ننموده و همیشه در لبه پرتگاه سقوط به لیگ پايین تربوده است.

در فصل جاری با حضور جناب آقای سعید مفتخر مدیر جوان،دلسوز و با دانش در باشگاه ایرانجوان بوشهر و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل،نشان از مدیریت خوب همراه با نتیجه خوب دارد.

استفاده از پیشکسوتان و افراد با تجربه در تشکیلات و بخش های مدیریتی باشگاه اعم از کادر فنی،کادر مدیریتی و کادر اجرائی ، باعث شده تا نتایج عالی و رضایت بخشی بدست آید و بیلان کاری خوب و شایسته در نیم فصل اول مسابقات لیگ 3کشورداشته باشد.

امیدوارم در ادامه و در نیم فصل دوم نیز موفقیت ها تداوم داشته باشد.

لذا می بایست مدیران ارشد استان نیز همانند مدیران ورزشی که حامی باشگاهها هستند ،پشتیبانی خود را از این باشگاه مردمی اجرائی کرده و از لحاظ مالی این تیم را مورد حمایت قرار دهند.






نظـــرات شمـــا